Malá automobilka Wiesmann si na autosalonu ve Frankfurtu chce zajistit pozornost, tím, že přímo na autosalonu postaví jeden ze svých vozů.
Přímo na place výstaviště dvojice pracovníků dokončí výrobu modelu GT MF4, který bude vybaven motorem o objemu 4,8 litru a výkonu 367 koní.
Každý tak bude mít možnost vidět jak se takovýto vůz staví. Mimo to chce automobilka demonstrovat efektivitu a kvalitu své výroby.
Pro ty, kteří nebudou mít možnost sledovat výrobu přímo na místě bude připravena webová kamera, která bude vše přenášet online.
Na stánku této automobilky to nebude jediná show. Důležité bude i představení úplně nového modelu MF5 Roadster.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.