Malá automobilka Wiesmann si na autosalonu ve Frankfurtu chce zajistit pozornost, tím, že přímo na autosalonu postaví jeden ze svých vozů.
Přímo na place výstaviště dvojice pracovníků dokončí výrobu modelu GT MF4, který bude vybaven motorem o objemu 4,8 litru a výkonu 367 koní.
Každý tak bude mít možnost vidět jak se takovýto vůz staví. Mimo to chce automobilka demonstrovat efektivitu a kvalitu své výroby.
Pro ty, kteří nebudou mít možnost sledovat výrobu přímo na místě bude připravena webová kamera, která bude vše přenášet online.
Na stánku této automobilky to nebude jediná show. Důležité bude i představení úplně nového modelu MF5 Roadster.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?