Škoda Octavia Tour Trumf je oproti standardním ceníkovým sumám o velký kus výhodnější, její cena nyní začíná na 269 900 korunách, což je o sto dvacet tisíc méně než stojí v ceníku. S motorem 1,6 MPI lze objednat i kombík a to za cenu o dvacet tisíc vyšší, zde je úspora 155 tisíc korun.
Pro dieselomilce připravila automobilka osvědčený 1,9 TDI a to za cenu 299 tisíc u hatchbacku (- 150 000 oproti původním cenám) a kombík stojí opět o dvacet tisíc více, zde je úspora nevyšší - 185 tisíc korun.
Za zvýhodněný paket Tour plus se připlácí deset tisíc, obsahuje přitom manuální klimatizaci, centrál a elektrické nastavování zrcátek a předních skel.
I s tímto paketem ale autu chybí především boční airbagy za dvanáct tisíc korun, rezervní kolo (místo sady na opravu pneumatik) za 1200, rádio (+13 500), výškové nastavení sedadla řidiče (devět tisíc) nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Právě značně okleštěná výbava nakonec slušnou základní výbavu zabíjí.
Vždyť například mnohem modernější a taktéž v ČR vyráběný Hyundai i30 kombi s motorem o lehce vyšším výkonu nabídne za 300 tisíc korun (Octavia Tour Trumf Kombi 1,6 MPI s paketem Tour plus) výbavu Comfort, která obsahuje rádio s USB vstupem, šestici airbagů, mlhovky, automatickou klimatizaci, elektrické ovládání všech oken, dálkové centrální zamykání a další detaily.
Jinak řečeno, řekl bych, že Škoda by se měla snažit ještě o velký chlup více.