Škoda zlevnila Octavii Tour o desítky tisíc, cena je nejníže v historii

Marek Litzman, 24. srpna 2009, 10:24 Google+

Stařičká Škoda Octavia Tour, která se vyrábí již třináctým rokem, se dostala do víru slev. Její cena klesla k magickému čtvrtmilionu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Octavia

Octavia | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Škoda Octavia Tour Trumf je oproti standardním ceníkovým sumám o velký kus výhodnější, její cena nyní začíná na 269 900 korunách, což je o sto dvacet tisíc méně než stojí v ceníku. S motorem 1,6 MPI lze objednat i kombík a to za cenu o dvacet tisíc vyšší, zde je úspora 155 tisíc korun.

Pro dieselomilce připravila automobilka osvědčený 1,9 TDI a to za cenu 299 tisíc u hatchbacku (- 150 000 oproti původním cenám) a kombík stojí opět o dvacet tisíc více, zde je úspora nevyšší - 185 tisíc korun.

Za zvýhodněný paket Tour plus se připlácí deset tisíc, obsahuje přitom manuální klimatizaci, centrál a elektrické nastavování zrcátek a předních skel.

I s tímto paketem ale autu chybí především boční airbagy za dvanáct tisíc korun, rezervní kolo (místo sady na opravu pneumatik) za 1200, rádio (+13 500), výškové nastavení sedadla řidiče (devět tisíc) nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním.  Právě značně okleštěná výbava nakonec slušnou základní výbavu zabíjí.

Vždyť například mnohem modernější a taktéž v ČR vyráběný Hyundai i30 kombi s motorem o lehce vyšším výkonu nabídne za 300 tisíc korun (Octavia Tour Trumf Kombi 1,6 MPI s paketem Tour plus) výbavu Comfort, která obsahuje rádio s USB vstupem, šestici airbagů, mlhovky, automatickou klimatizaci, elektrické ovládání všech oken, dálkové centrální zamykání a další detaily.

Jinak řečeno, řekl bych, že Škoda by se měla snažit ještě o velký chlup více.

Vytisknout

Diskuze: Škoda zlevnila Octavii Tour o desítky tisíc, cena je nejníže v historii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Sonata

Hyundai i40 - nástupce Sonaty unikl při vlastním focení

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud