Hyundai Tuscon se pomalu chystá do zaslouženého důchodu a je proto čas ho nahradit. Ve Frankfurtu se ukáže ix35.
Hyundai ve Frankfurtu představí svoje v tuto chvíli nejmenší SUV, nástupce poměrně populárního Tusconu.
Podobně jako Kia cee'd se bude vyrábět v závodě nedaleko Žiliny. Jeho karoserie má mít na délku čtyři metry a čtyřicet centimetrů a designem naváže na studii ix-onic.
V konceptu byl motor o objemu 1,6 litru, který ze sebe dostal výkon sto sedmdesáti benzínových koní.
Do výroby by se novnka měla dostat začátkem příštího roku, živě ji ale uvidíme už v září ve Frankfurtu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.