Slavnostní ceremonial předání cen “CAR OF THE YEAR 2004”, při kterém 58 novinářů z 22 zemí ocenilo jako vůz roku...
Získání této ceny pro značku FIAT není jen ocenění automobilu Fiat Panda, ale take 100 leté italské tradice výroby malých vozů. Nová Panda pokračuje v této velkolepé tradici, jenž pokračuje ve výzvě na poli městských vozů: je to vůz s malým vnějším rozměrem, ale s výbavou, na kterou jsme zvyklí u větších vozů, ideální pro městský provoz a nebo na delší cesty, garantující pohodlnou cestu každému řidiči.
Zisk tohoto prstižního ocenění potvrzuje velký zájem mezinárodních médií, jenž vznikl již od uvedení v Lisabonu. Úspěch slaví take na poli klientském. Potvrzuje to od vuedení již objednaných 130 000 kusů vozů v Evropě. Herbert Demel vše uzavřel slovy: “Vítězství Pandy, tedy ohodnocení tisku, a znamenité přivítání veřejností jsou skutečné. Máme hmatatelné znaky, že naše společnost je na správné cestě, která přináší ovoce.“ Zdroj: Petr Horák Foto: Fiat Auto Press
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?