Slavnostní ceremonial předání cen “CAR OF THE YEAR 2004”, při kterém 58 novinářů z 22 zemí ocenilo jako vůz roku...
Získání této ceny pro značku FIAT není jen ocenění automobilu Fiat Panda, ale take 100 leté italské tradice výroby malých vozů. Nová Panda pokračuje v této velkolepé tradici, jenž pokračuje ve výzvě na poli městských vozů: je to vůz s malým vnějším rozměrem, ale s výbavou, na kterou jsme zvyklí u větších vozů, ideální pro městský provoz a nebo na delší cesty, garantující pohodlnou cestu každému řidiči.
Zisk tohoto prstižního ocenění potvrzuje velký zájem mezinárodních médií, jenž vznikl již od uvedení v Lisabonu. Úspěch slaví take na poli klientském. Potvrzuje to od vuedení již objednaných 130 000 kusů vozů v Evropě. Herbert Demel vše uzavřel slovy: “Vítězství Pandy, tedy ohodnocení tisku, a znamenité přivítání veřejností jsou skutečné. Máme hmatatelné znaky, že naše společnost je na správné cestě, která přináší ovoce.“ Zdroj: Petr Horák Foto: Fiat Auto Press
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.