Talianska automobilka Alfa Romeo pôsobí okrem európskeho trhu aj na tom japonskom, kde má veľa priaznivcov a fanúšikov. Automobilka preto pre nich pripravila špeciálnu sériu modelu MiTo Imola Edition.
Automobilka Alfa Romeo je populárna nie len v Európe, ale aj v ďalekom Japonsku, kde prezentuje špičkový taliansky dizajn. Alfa Romeo má v Japonsku mnoho priaznivcov, preto sa vedenie automobilky rozhodlo vytvoriť špeciálnu edíciu MiTo Imola Edition pre tamojší trh.
Alfa Romeo MiTo, hoci aj v základnom prevedení už sama o sebe vzbudzuje rozruch, verzia Imola Edition sa však celkom iste postará o ešte väčší. Charakteristické znaky tejto verzie predstavujú príťažlivé 18“ palcové zliatinové disky, špeciálny žltý lak Imola, alebo matne chrómované spätné zrkadlá. V interiéri nájdeme decentné žlté doplnky, kožené sedadlá, chýbať nebude ani plaketa označujúca špeciálnu sériu s poradovým číslom.
Alfa Romeo MiTo Imola Edition bude v Japonsku k dispozícii od novembra tohto roka, automobilka však vyrobí obmedzený počet – iba 150 vozidiel. Ak teda bývate v Japonsku a MiTo vám je sympatické, mali by ste sa poponáhľať :-)
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.