Talianska automobilka Alfa Romeo pôsobí okrem európskeho trhu aj na tom japonskom, kde má veľa priaznivcov a fanúšikov. Automobilka preto pre nich pripravila špeciálnu sériu modelu MiTo Imola Edition.
Automobilka Alfa Romeo je populárna nie len v Európe, ale aj v ďalekom Japonsku, kde prezentuje špičkový taliansky dizajn. Alfa Romeo má v Japonsku mnoho priaznivcov, preto sa vedenie automobilky rozhodlo vytvoriť špeciálnu edíciu MiTo Imola Edition pre tamojší trh.
Alfa Romeo MiTo, hoci aj v základnom prevedení už sama o sebe vzbudzuje rozruch, verzia Imola Edition sa však celkom iste postará o ešte väčší. Charakteristické znaky tejto verzie predstavujú príťažlivé 18“ palcové zliatinové disky, špeciálny žltý lak Imola, alebo matne chrómované spätné zrkadlá. V interiéri nájdeme decentné žlté doplnky, kožené sedadlá, chýbať nebude ani plaketa označujúca špeciálnu sériu s poradovým číslom.
Alfa Romeo MiTo Imola Edition bude v Japonsku k dispozícii od novembra tohto roka, automobilka však vyrobí obmedzený počet – iba 150 vozidiel. Ak teda bývate v Japonsku a MiTo vám je sympatické, mali by ste sa poponáhľať :-)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.