Talianska automobilka Alfa Romeo pôsobí okrem európskeho trhu aj na tom japonskom, kde má veľa priaznivcov a fanúšikov. Automobilka preto pre nich pripravila špeciálnu sériu modelu MiTo Imola Edition.
Automobilka Alfa Romeo je populárna nie len v Európe, ale aj v ďalekom Japonsku, kde prezentuje špičkový taliansky dizajn. Alfa Romeo má v Japonsku mnoho priaznivcov, preto sa vedenie automobilky rozhodlo vytvoriť špeciálnu edíciu MiTo Imola Edition pre tamojší trh.
Alfa Romeo MiTo, hoci aj v základnom prevedení už sama o sebe vzbudzuje rozruch, verzia Imola Edition sa však celkom iste postará o ešte väčší. Charakteristické znaky tejto verzie predstavujú príťažlivé 18“ palcové zliatinové disky, špeciálny žltý lak Imola, alebo matne chrómované spätné zrkadlá. V interiéri nájdeme decentné žlté doplnky, kožené sedadlá, chýbať nebude ani plaketa označujúca špeciálnu sériu s poradovým číslom.
Alfa Romeo MiTo Imola Edition bude v Japonsku k dispozícii od novembra tohto roka, automobilka však vyrobí obmedzený počet – iba 150 vozidiel. Ak teda bývate v Japonsku a MiTo vám je sympatické, mali by ste sa poponáhľať :-)
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?