Z maličkého Peugeotu 107 asi těžko někdo udělá opravdu sportovní nástroj. Do města řezané tvary a slabý motor se dají vylepšit snad jen změnami exteriéru.
Čím se v Kolíně vyráběný Peugeot 107 liší? Jde především o červené dekory vzhledu, totiž pruhy, které se táhnou přes přední kapotu, střechu a zadní dveře, červeně vyvedená jsou i zpětná zrcátka.
Na kolech jsou patnáctipalcové lité disky, což je oproti standardnímu peugeotu o palec více.
Vzhled doplní ještě dvojitá koncovka výfuku, která je agresivně umístěna uprostřed zadního nárazníku.
Zbytek je stále stejný, tedy litrový motor o výkonu 68 koní, který to na stovku vytáhne za 13,2 sekundy, maximální rychlost je 157 km/h.
Na francouzském trhu je cena 12 300 euro.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?