Lazareth, francouzská firma vyrábějící motorky a čtyřkolky, představila kousek vpravdě neslýchaný, totiž čtyřkolku s motorem z BMW.
A nejde o motůrek ledajaký, onen obr má výkon 500 koní, který pochází z vrcholného dvanáctiválce bavorské automobilky.
Mimo to si výrobce s motorem i trochu pohrál, díky němu je nyní možné spalovací komory živit i ethanolem.
Směs E85 zde pravděpodobně není jen z ekologických či "ekologických" účelů, ale kvůli možnosti použití vyššího kompresního poměru v silném motoru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?