Škoda Octavia schádzala z výrobných liniek v bratislavskom závode Volkswagen od roku 2008, no v budúcom roku bude výroba Octavie zastavená. Nahradí ju koncernová trojica miniautomobilov pod značkami VW, Škoda a Seat.
Bratislavský závod Volkswagen v budúcom roku skončí s výrobou Octavie, ktorá sa v ňom vyrábala od roku 2008. Nahradiť by ju mala trojica koncernových súrodencov „New Small Family“, modely budú z pásov schádzať pod značkami VW, Škoda a Seat.
Volkswagen však predtým plánuje do svojho závodu v Bratislave investovať približne 308 miliónov Eur na výstavbu novej lakovne a karosárne. V Bratislavskom závode Volkswagen sa vyrábala trojica SUV – VW Touareg, Porsche Cayenne a Audi Q7, v minulom roku z výrobných pásov zišlo 188 tisíc nových vozidiel.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?