Indický automobilový gigant Tata Motors plánuje uvedenie modelu Nano na juhoamerické trhy. Tata Nano sa v Južnej Amrike bude taktiež vyrábať, a to na výrobných linkách Fiatu, ktorý indickej automobilke prisľúbil pomoc.
Automobilka Tata Motors plánuje uvedenie svojho najmenšieho, no najznámejšieho modelu Nano (okrem domáceho trhu) najskôr na juhoamerické trhy. S výrobou modelu a následným predajom pomôže automobilka Fiat, ktorá poskytne výrobné linky a spoločné predajné priestory.
Spolupráca oboch automobiliek nie je náhodná, v súčasnosti indická Tata poskytuje zázemie Fiatu na indickom trhu. V minulosti sa taktiež uvažovalo o výrobe terénneho pick-upu Tata Xenon v továrni Fiatu v Cordóbe. Okrem iného sa pripravujú spoločné platformy pre obe automobilky, alebo spolupráca s talianskym Ivecom.
Prezident automobilky Tata taktiež upresnil príchod modelu Nano aj do Európy, podľa neho by to mohlo byť už o necelé 2 roky, keďže model Nano statočne obstál v crash testoch Euro NCAP.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?