Alfa Romeo zveřejnilo cenu svého supersportu 8C Competizione a to s karoserií Spider. tato specialita se vyhoupla na pozici nejdražší alfy všech dob.
Když se Alfa rozhodla sériově vyrábět otevřený supersport 8C, oznámila, že k dispozici bude jen 500 těchto krasavců. A mimo to, pouhých 35 kusů bude putovat za oceán, rozhodli se šéfové automobilky.
Právě tento nedostatek vozů v USA vyhnal cenu této alfy do neskutečných výšin. Pětatřicet zájemců bude muset za tento rychlý vůz zaplatit tři sta tisíc dolarů, tedy téměř 5 a půl milionu korun.
Útěchou může novopečeným majitelům být alespoň to, že cena obsahuje i převoz lodí.
Jen připomeňme, že Alfa Romeo 8C je poháněna motorem 4,7 od Maserati, jehož výkon je 450 koní. Očekává se i posílená verze GTA.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?