Automobilka Opel sa rozhodla ukončiť výrobu športového roadstera s plátenou strechou, modelu GT. Ten bol v predaji od roku 2007, jeho výroba sa v júli po približne 5 500 predaných kusoch ukončí.
Nemecký Opel sa rozhodol ukončiť výrobu svojho športového roadstera s veľavravným názvom GT, pod kapotou ktorého trónil preplňovaný agregát 2,0T s maximálnym výkonom 264 koní. Od začiatku výroby v roku 2007 sa predalo vyše 5 500 kusov tohto športiaka.
Športový model GT mal byť akousi ozdobou portfólia automobilky Opel na európskych trhoch, čo sa mu do istej miery podarilo. Nie je tajomstvom, že „gétéčko“ je jedným zo súrodencov modelov Saturn Sky a Pontiac Solstice, ktoré sa predávali za „veľkou mlákou“ Manažéri automobilky však trochu nepochopiteľne rozhodli, že Opel GT sa do Veľkej Británie nebude dovážať, verzie s pravostranným riadením sa nevyrábali. Výroba modelu Opel GT sa ukončí už koncom júla.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?