Automobilka Opel sa rozhodla ukončiť výrobu športového roadstera s plátenou strechou, modelu GT. Ten bol v predaji od roku 2007, jeho výroba sa v júli po približne 5 500 predaných kusoch ukončí.
Nemecký Opel sa rozhodol ukončiť výrobu svojho športového roadstera s veľavravným názvom GT, pod kapotou ktorého trónil preplňovaný agregát 2,0T s maximálnym výkonom 264 koní. Od začiatku výroby v roku 2007 sa predalo vyše 5 500 kusov tohto športiaka.
Športový model GT mal byť akousi ozdobou portfólia automobilky Opel na európskych trhoch, čo sa mu do istej miery podarilo. Nie je tajomstvom, že „gétéčko“ je jedným zo súrodencov modelov Saturn Sky a Pontiac Solstice, ktoré sa predávali za „veľkou mlákou“ Manažéri automobilky však trochu nepochopiteľne rozhodli, že Opel GT sa do Veľkej Británie nebude dovážať, verzie s pravostranným riadením sa nevyrábali. Výroba modelu Opel GT sa ukončí už koncom júla.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?