Peugeot se rozhodl, že trochu oživí nabídku svého ladného kupé odvozeného od sedanu 407 a to přidáním dvojice vznětových motorů.
Zajímavé je, že oba nové motory spalují diesel, je tedy vidět jaké argegáty si zákazníci pořizují nejčastěji.
První motor je třílitrový deisel, šestiválec o výkonu 241 koní. Je to zajímavé, ale jde o nejvýkonnější motor, jaký autoobilka kdy v sériovém voze použila. Tento motor nahrazuje starší šestiválec 2,7 HDi.
Druhým nasazeným je dvoulitrový diesel. Ten má výkon 163 koní a točivý moment 340 Nm a doplní řadu slabších turbodieselů.
V nabídce jsou totiž ještě motory 1,6 HDi (110 koní) a dvoulitr HDi o výkonu 140 koní.
Oba nové motory splňují emisní normu Euro 5.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?