Peugeot se rozhodl, že trochu oživí nabídku svého ladného kupé odvozeného od sedanu 407 a to přidáním dvojice vznětových motorů.
Zajímavé je, že oba nové motory spalují diesel, je tedy vidět jaké argegáty si zákazníci pořizují nejčastěji.
První motor je třílitrový deisel, šestiválec o výkonu 241 koní. Je to zajímavé, ale jde o nejvýkonnější motor, jaký autoobilka kdy v sériovém voze použila. Tento motor nahrazuje starší šestiválec 2,7 HDi.
Druhým nasazeným je dvoulitrový diesel. Ten má výkon 163 koní a točivý moment 340 Nm a doplní řadu slabších turbodieselů.
V nabídce jsou totiž ještě motory 1,6 HDi (110 koní) a dvoulitr HDi o výkonu 140 koní.
Oba nové motory splňují emisní normu Euro 5.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?