Jedna z největších automobilek na světě, Volkswagen, údajně zvažuje převzetí podílu v automobilce Suzuki. Má zájem o know-how ohledně stavby malých vozů i o nové trhy.
Podle německého Manager Magazin uvažuje Volkswagen o tom, že by v automobilce Suzuki koupil podíl kolem 10%.
Partnerství by bylo strategické. Suzuki má slušné zkušenosti s tvorbou malých vozů a mohl by Volkswagenu dodat něco ze svých zkušeností, především je však velmi významným prodejcem v Japonsku.
Právě na asijské trhy Volkswagen zatím příliš neprorazil. V těchto zemích jsou populární maličké vozy s motory o objemu jen málo přes půl litru, které Volkswagen zkrátka nemá. Ale má je Suzuki.
Jak tomu tak bývá, podrobnosti bychom se mohli dozvědět během několika dnů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?