Poslednou faceliftovanou verzie modelového radu Škoda Octavia je športová verzia s oznaćením RS. Dnes vám ponúkame prvé oficiálne video, na ktorom sa faceliftovaná Octavia RS preháňa kľukatými cestičkami.
Faceliftované prevedenie modelového radu Škoda Octavia završuje športový variant s tradičným označením RS. Modernizovaná verzia Octavie RS dostala novú prednú masku s logom RS a nový športový predný nárazník s dennými LED svetlami.
Pripomenieme, že pod kapotou faceliftovanej Octavie RS aj naďalej nájdeme jeden z dvoch výkonných agregátov – 2,0 TFSI s výkonom 200 koní, alebo 2,0 TDI s maximálnym výkonom 170 konských síl. Zaujímavosťou je to, že verzia s naftovým agregátom oproti predchádzajúcej verzii zhodila 15 kilogramov, benzínový variant dokonca 20 kíl.
A teraz si vychutnajte si video, na ktorom sa faceliftovaná Škoda Octavia RS preháňa kľukatými okresnými cestami...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?