Ruská automoblika GAZ uvedla, že nechce získat podíl v automobilce Opel, který by mohla získat, pokud se svou nabídkou převzetí uspěje kanadský výrobce autodílů Magna.
Magna usiluje o Opel, který dosud patří problémovému americkému gigantu General Motors, spolu s GAZem a největší ruskou bankou Sberbank. Magna v pátek oznámila, že podle jejího návrhu, by měla v Opelu získat 20 procent. Ruští partneři Magny by získali podíl 35 procent. Stejně velký podíl by zůstal General Motors a 10 procent by měli získat zaměstnanci firmy.
"Nežádáme v Opelu podíl, naší rolí je být technologickým partnerem," řekla náměstkyně GAZu Jelena Matvejeva. Na otázku, zda by pětatřicetiprocentní podíl získala Sberbank nechtěla náměstkyně odpovědět.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?