Nyní je správná doba na vytvoření velkého evropského výrobce automobilů, který by spojil Fiat s evropskými filiálkami americké společnosti General Motors, včetně německého Opelu. Prohlásil to Sergio Marchionne, ředitel Fiatu, kterého v sobotu cituje agentura Reuters.
Marchionne řekl, že hospodářským problémům bude snazší čelit vytvořením této skupiny.
„Je to velký Evropský úkol,“ řekl o plánovaném automobilovém impériu pod vedením Fiatu v Evropě. Kromě Opelu by mělo zahrnovat Vauxhall a Saab.
Odbory Opelu se však obávají propuštění po převzetí Fiatem.
„Pokud dokážeme zvládnout sloučení, tak Evropě nabídneme řešení,“ prohlásil ředitel automobilky na adresu odborářů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?