V rámci oslavy obou titulů získaných Renaultem a jeho jezdcem Alonsem v šampionátu Grand Prix Formule 1 si můžete dopřát u svého nového Clia podobného řazení.
Pokud chcete řadit jako jezdci Formule 1 páčkami pod volantem, nemusíte si už nutně kupovat drahé sportovní vozy, tuto ve vyšším segmentu poměrně standardní “vychytávku“ se rozhodl do svých modelů Clio dodávat francouzský výrobce v součinnosti s automatickou převodovkou.
Jedinou podmínkou je koupě modelu Clio Dynamique 1,6 16V s výkonem 110 koní a zmíněnou automatickou převodovkou.
Změna rychlostí se provádí malými páčkami za volantem, nahoru se řadí pravou, dolů levou. Pro kontrolu zařazeného stupně je na přístrojové desce rozsvícena číslice. Jak říká Renault, je to další prvek zlepšující bezpečnost vozů, neboť může mít řidič obě ruce neustále na volantu.
Nezbývá než souhlasit, pokud tedy zrovna řidič nesvačí či netelefonuje a nebo si neplete levou a pravou stranu...
Foto: Renault ČR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.