Na pokyn nového ředitele návrhového oddělení vypracoval designový tým model, jež má reprezentovat Mazdu ve stylu a designu budoucích vozů.
Japonský název Nagare znamená v překladu „ztělesnění pohybu“, což má naznačit kam se chce automobilka uchylovat – ano, jsou to pohonné jednotky. Koncept má pohánět vodíkový Wankelův motor, na kterém Mazda usilovně pracuje již několik let a úspěšně pohání i testovací vozy RX-8 v kombinaci s benzínovým motorem.
Podobu konceptu Nagare chce Mazda prosadit přibližně do roku 2020, důraz je kladen především na sportovní linie, stejně jako tomu je u modelu Zoom-zoom, přitom v budoucnu by měly být dominantou velká kola usazená v rozích vozu.
Přístup do čtyř-místného konceptu je skrz výklopné dveře směrem vzhůru, řidič potom sedí uprostřed tak, aby měl maximální viditelnost a kontrolu nad vozem.
zdroj: Mazda
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?