Na pokyn nového ředitele návrhového oddělení vypracoval designový tým model, jež má reprezentovat Mazdu ve stylu a designu budoucích vozů.
Japonský název Nagare znamená v překladu „ztělesnění pohybu“, což má naznačit kam se chce automobilka uchylovat – ano, jsou to pohonné jednotky. Koncept má pohánět vodíkový Wankelův motor, na kterém Mazda usilovně pracuje již několik let a úspěšně pohání i testovací vozy RX-8 v kombinaci s benzínovým motorem.
Podobu konceptu Nagare chce Mazda prosadit přibližně do roku 2020, důraz je kladen především na sportovní linie, stejně jako tomu je u modelu Zoom-zoom, přitom v budoucnu by měly být dominantou velká kola usazená v rozích vozu.
Přístup do čtyř-místného konceptu je skrz výklopné dveře směrem vzhůru, řidič potom sedí uprostřed tak, aby měl maximální viditelnost a kontrolu nad vozem.
zdroj: Mazda
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.