Na pokyn nového ředitele návrhového oddělení vypracoval designový tým model, jež má reprezentovat Mazdu ve stylu a designu budoucích vozů.
Japonský název Nagare znamená v překladu „ztělesnění pohybu“, což má naznačit kam se chce automobilka uchylovat – ano, jsou to pohonné jednotky. Koncept má pohánět vodíkový Wankelův motor, na kterém Mazda usilovně pracuje již několik let a úspěšně pohání i testovací vozy RX-8 v kombinaci s benzínovým motorem.
Podobu konceptu Nagare chce Mazda prosadit přibližně do roku 2020, důraz je kladen především na sportovní linie, stejně jako tomu je u modelu Zoom-zoom, přitom v budoucnu by měly být dominantou velká kola usazená v rozích vozu.
Přístup do čtyř-místného konceptu je skrz výklopné dveře směrem vzhůru, řidič potom sedí uprostřed tak, aby měl maximální viditelnost a kontrolu nad vozem.
zdroj: Mazda
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?