Volkswagen Individual navrhl a vyvinul pro model Volkswagen GOlf tři různé úrovně úprav R line.
První fáze upgradu je v nabídce pro Golf od úrovně výbavy Trendline a balíček R line se v tomto případě skládá ze sportovních 17palcových litých kol v designu Omanyt s deseti paprsky, vybavených širokými pneumatikami. V interiéru najdeme multifunkční sportovní kožený volant se třemi paprsky, potažený perforovanou kůží ve stylu volantu modelu R32, tedy včetně loga R na hliníkové destičce spodního paprsku volantu. Obdobně jako u Golfu R32 netvoří spodní část věnce kruh, ale je jakoby zploštělá. V kůži je vyvedeno i táhlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky. Vůz je také vybaven pedály a výplněmi dveří v R stylu a vůz lze zvnějšku identifikovat podle loga R, které je nalepeno na bocích předních blatníků.
Dalším stupněm v řadě R je balíček Plus R line. K uvedeným prvkům výbavy z předešlého balíčku R line přibývají v interiéru přední sportovní sedačky v designu Monte Carlo s hlavovými opěrkami s vyraženým znakem R a výrazným bočním vedením sedáku i opěradla. Interiér balíčku Plus R line je pak vyveden ve speciální tmavé barvě s dekorem Engine Spin.
K oběma uvedeným balíčkům si mohou noví kupci modelu Golf objednat také balíček vylepšující exteriér vozu - Exterior R line package. Tento balíček dodává již beztak robustně působícímu modelu Golf ještě dynamičtější vzhled. Tento balíček se skládá z ochranné mřížky chladiče v designu dual fin s matným chromovaným povrchem, podobně jako je tomu u modelu R32, dále vstupy vzduchu s horizontálním žebrováním, 17palcová litá kola Omanyt, větrný štítek na střeše vozu, lakované spodní části předního i zadního spoileru, černý difuzér, loga R na bocích předních blatníků a na výplních dveří.
Pro všechny úrovně výbavy Golf R line nabízí Volkswagen Individual volitelně 18palcová litá kola a sportovní podvozek. Interiér úrovně Plus R line lze vylepšit také obložením kůží Vienna a střešní čalounění vozu může být vyvedeno ve sportovní tmavé barvě.
Tyto tři balíčky výbavy R line (s určitými odlišnostmi podle modelu) nabízí Volkswagen Individual také pro vozy Touran (výbavy Trendline a Highline), Passat a Passat Variant (pro výbavy Sportline a Highline) a pro model Touareg. Všechny vozy lze vybavit, mimo jiné, koly R line v designu Omanyt, navrženými v různých velikostech (největšími jsou kola o průměru 20 palců pro model Touareg). Je pravděpodobné, že výbavy R line budou v nabídce Volkswagenu i pro další modely.
Více o modelech Passat, Touran a Touareg R line najdete již brzy v dalších článcích.
Foto: Volkswagen
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?