Volkswagen Individual navrhl a vyvinul pro model Volkswagen GOlf tři různé úrovně úprav R line.
První fáze upgradu je v nabídce pro Golf od úrovně výbavy Trendline a balíček R line se v tomto případě skládá ze sportovních 17palcových litých kol v designu Omanyt s deseti paprsky, vybavených širokými pneumatikami. V interiéru najdeme multifunkční sportovní kožený volant se třemi paprsky, potažený perforovanou kůží ve stylu volantu modelu R32, tedy včetně loga R na hliníkové destičce spodního paprsku volantu. Obdobně jako u Golfu R32 netvoří spodní část věnce kruh, ale je jakoby zploštělá. V kůži je vyvedeno i táhlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky. Vůz je také vybaven pedály a výplněmi dveří v R stylu a vůz lze zvnějšku identifikovat podle loga R, které je nalepeno na bocích předních blatníků.
Dalším stupněm v řadě R je balíček Plus R line. K uvedeným prvkům výbavy z předešlého balíčku R line přibývají v interiéru přední sportovní sedačky v designu Monte Carlo s hlavovými opěrkami s vyraženým znakem R a výrazným bočním vedením sedáku i opěradla. Interiér balíčku Plus R line je pak vyveden ve speciální tmavé barvě s dekorem Engine Spin.
K oběma uvedeným balíčkům si mohou noví kupci modelu Golf objednat také balíček vylepšující exteriér vozu - Exterior R line package. Tento balíček dodává již beztak robustně působícímu modelu Golf ještě dynamičtější vzhled. Tento balíček se skládá z ochranné mřížky chladiče v designu dual fin s matným chromovaným povrchem, podobně jako je tomu u modelu R32, dále vstupy vzduchu s horizontálním žebrováním, 17palcová litá kola Omanyt, větrný štítek na střeše vozu, lakované spodní části předního i zadního spoileru, černý difuzér, loga R na bocích předních blatníků a na výplních dveří.
Pro všechny úrovně výbavy Golf R line nabízí Volkswagen Individual volitelně 18palcová litá kola a sportovní podvozek. Interiér úrovně Plus R line lze vylepšit také obložením kůží Vienna a střešní čalounění vozu může být vyvedeno ve sportovní tmavé barvě.
Tyto tři balíčky výbavy R line (s určitými odlišnostmi podle modelu) nabízí Volkswagen Individual také pro vozy Touran (výbavy Trendline a Highline), Passat a Passat Variant (pro výbavy Sportline a Highline) a pro model Touareg. Všechny vozy lze vybavit, mimo jiné, koly R line v designu Omanyt, navrženými v různých velikostech (největšími jsou kola o průměru 20 palců pro model Touareg). Je pravděpodobné, že výbavy R line budou v nabídce Volkswagenu i pro další modely.
Více o modelech Passat, Touran a Touareg R line najdete již brzy v dalších článcích.
Foto: Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.