Společnost Heico představila dva nové vozy, vycházející z automobilů Volvo C30 a Volvo XC90 v provedení modelového roku 2007
Prvním z představených vozů je Heico Sportiv HS3 D5.Tento přitažlivý vůz vychází z nového modelu Volvo C30. Jde o kompaktní sportovní vůz, honosící se nápadným tuningovým kitem karoserie, zahrnujícím přední a zadní spoiler, nástavce prahů a lemy blatníků.
Lemy blatníků jsou na místě, protože v rozích karoserie najdeme obrovská kola o rozměru 8.5x20" v designu VOLUTIONR V. s povrchovou úpravou HEICO "Titan". Nabídka příslušenství pro model C30 zahrnuje mimo jiné výškově nastavitelný podvozek, tlumič výfuku z nerezové oceli se čtyřmi koncovkami, kit sportovních brzd se čtyřpístkovými třmeny, nebo množství doplňků interiéru, jako hliníkové pedály, nožní opěrka, pojistka táhla ruční brzdy a pojistné kolíčky ve dveřích. Pro ještě luxusnější dojem pak lze sedačky a dveřní výplně nechat potáhnout nejkvalitnější pravou kůží.
Vůz HS3 D5 však nenabízí jen konfort, ale také patřičný výkon. Pětiválcový dieselový motor dává výkon 205 koní (standardně 180 koní) a maximum točivého momentu se zvýšilo na 400 Nm (standardně 350 Nm). Díky těmto hodnotám zrychlí vůz z klidu na 100 km/h za 7,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 230 km/h. Všechny prvky HEICO SPORTIV pro Volvo C30 budou dostupné od počátku roku 2007.
Druhým představeným vozem je Heico Sportiv HS9 V8.
Tento vůz vychází z modelu Volvo XC90 v provedení modelového roku 2007. Volvo XC90 prošlo faceliftem a ten přidal návrhářům oddělení HEICO SPORTIV mnoho práce. Výsledek však stojí za to a k dispozici je nový nápadný body kit.
Tento body kit je vyráběn z odolného a flexibilního materiálu PU-RIM a perfektně zdůrazňuje styl modelu XC90. Přední spoiler je třídílné konstrukce a byly do něj zaintegrovány mlhová světla. Tato mlhová světla lze také vylepšit, a to kitem HEICO umožńujícím přisvětlování v zatáčkách.
Součástí zadního třídílného spoileru je středový panel difuzéru. Tento panel je k dispozici i samostatně a má za úkol esteticky integrovat dvojitou koncovku tlumiče výfuku. K vyplnění prostoru mezi oběma koncovkami je použita atraktivní mřížka. Jako doplněk nových dílů karoserie dostává model HS9 atletický vzhled díky kolům designu VOLUTIONR V. v rozměru 8,5x20", tedy stejném jako pro předešlý model HS3 D5. K tomu je vůz možno vybavit kompletním kitem podvozku, sportovní přední mřížkou chladiče, dvojitým sportovním výfukem, zahrnujícím speciální rezonanční díl pro motor V8, a také řadou prvků interiéru.
Foto: Heico
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?