Společnost Heico představila dva nové vozy, vycházející z automobilů Volvo C30 a Volvo XC90 v provedení modelového roku 2007
Prvním z představených vozů je Heico Sportiv HS3 D5.Tento přitažlivý vůz vychází z nového modelu Volvo C30. Jde o kompaktní sportovní vůz, honosící se nápadným tuningovým kitem karoserie, zahrnujícím přední a zadní spoiler, nástavce prahů a lemy blatníků.
Lemy blatníků jsou na místě, protože v rozích karoserie najdeme obrovská kola o rozměru 8.5x20" v designu VOLUTIONR V. s povrchovou úpravou HEICO "Titan". Nabídka příslušenství pro model C30 zahrnuje mimo jiné výškově nastavitelný podvozek, tlumič výfuku z nerezové oceli se čtyřmi koncovkami, kit sportovních brzd se čtyřpístkovými třmeny, nebo množství doplňků interiéru, jako hliníkové pedály, nožní opěrka, pojistka táhla ruční brzdy a pojistné kolíčky ve dveřích. Pro ještě luxusnější dojem pak lze sedačky a dveřní výplně nechat potáhnout nejkvalitnější pravou kůží.
Vůz HS3 D5 však nenabízí jen konfort, ale také patřičný výkon. Pětiválcový dieselový motor dává výkon 205 koní (standardně 180 koní) a maximum točivého momentu se zvýšilo na 400 Nm (standardně 350 Nm). Díky těmto hodnotám zrychlí vůz z klidu na 100 km/h za 7,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 230 km/h. Všechny prvky HEICO SPORTIV pro Volvo C30 budou dostupné od počátku roku 2007.
Druhým představeným vozem je Heico Sportiv HS9 V8.
Tento vůz vychází z modelu Volvo XC90 v provedení modelového roku 2007. Volvo XC90 prošlo faceliftem a ten přidal návrhářům oddělení HEICO SPORTIV mnoho práce. Výsledek však stojí za to a k dispozici je nový nápadný body kit.
Tento body kit je vyráběn z odolného a flexibilního materiálu PU-RIM a perfektně zdůrazňuje styl modelu XC90. Přední spoiler je třídílné konstrukce a byly do něj zaintegrovány mlhová světla. Tato mlhová světla lze také vylepšit, a to kitem HEICO umožńujícím přisvětlování v zatáčkách.
Součástí zadního třídílného spoileru je středový panel difuzéru. Tento panel je k dispozici i samostatně a má za úkol esteticky integrovat dvojitou koncovku tlumiče výfuku. K vyplnění prostoru mezi oběma koncovkami je použita atraktivní mřížka. Jako doplněk nových dílů karoserie dostává model HS9 atletický vzhled díky kolům designu VOLUTIONR V. v rozměru 8,5x20", tedy stejném jako pro předešlý model HS3 D5. K tomu je vůz možno vybavit kompletním kitem podvozku, sportovní přední mřížkou chladiče, dvojitým sportovním výfukem, zahrnujícím speciální rezonanční díl pro motor V8, a také řadou prvků interiéru.
Foto: Heico
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.