Chrysler Group dnes zveřejnil skeče dvou konceptů, které budou představeny v lednu na mezinárodním veletrhu North American International Auto Show v Detroitu.
Jde o koncepty Chrysler Nassau a Jeep Trailhawk.
Koncept Chrysler Nassau je čtyřdveřové luxusní kupé, určené pro přepravu čtyř cestujících a kladoucí důraz na jízdní dynamiku. Umělecký design exteriéru nasvědčuje tomu, že jde o vůz, mající za úkol zjistit zájem zákazníků o podobný tvar budoucích sedanů značky Chrysler. Koncept Chrysler Nassau má design ve stylu nápadných křivek, zdůrazňujících přední a zadní nárazník.
Druhým vozem je koncept Jeep Trailhawk. Tento vůz v sobě slučuje prvky celého spektra značky Jeep, kombinujíc klíčové vlastnosti Jeepu Wrangler i sofistikovanost a robustnost modelu Jeep Grand Cherokee. Koncept Jeep Trailhawk je odvozen z architektury zcela nového modelu Wrangler modelového roku 2007 a odkazuje také na atributy "drsného Jeepu". Je to vůz klasických proporcí, nepřekonatelných schopností v terénu a nového pojetí svobody, kterou poskytuje jízda s větrem ve vlasech. Nápadné přední světlomety diagonálně vykukují zpod obočí hrany kapoty a vůz díky nim působí dojmem dravého ptáka. Díky tomuto dojmu také vůz získal jméno Trailhawk ...
Foto: Chrysler group
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?