Desátá generace bestselleru Toyoty, model Corolla, si odbude svou evropskou premiéru na výstavě Helsinki Motor Show.
Nová Corolla, která je celosvětově nejprodávanějším vozem se znakem Toyota, bude stylovým a dynamickým sedan, navrženým tak, aby oslovil širokou škálu potenciálních zákazníků na evropském trhu. Toyota zapracovala na dalším zlepšení již beztak pověstné kvality tohoto vozu a k té přidala charakteristický design, velký vnitřní prostor a vzrušující požitek z jízdy.
Zcela nová Corolla bude zvláštní a odlišná od předchozích generací. Je navržena tak, aby nabízela pasažérům unikátní zážitky z jízdy a umožnila být hrdými na to, že vlastní právě tento vůz nižší střední třídy. Klíčovými charakteristikami interiéru budou maximální vnitřní prostor, komfort a prémiová kvalita prostředí a materiálů, které pasažéry obklopují.
Architektura kabiny pro cestující byla navržena zvlášť pečlivě, a podařilo se tak dosáhnot nevšedního dojmu prostornosti, přesahujícího skutečné rozměry vozu.
V modelové řadě Corolla budou také představeny dva nové špičkové motory, používající nejpokročilejších technologií. Půjde o jeden benzinový a jeden naftový motor. Tyto motory tak rozšíří stávající motorovou paletu, která se skládá ze dvou motorů dieselových, dvou motorů benzinových a tří typů převodovek.
Podle Toshiho Ezakiho, šéfinženýra nového modelu Corolla, by měla nová Corolla dávat řidiči více radosti a přitom poskytovat také více vzrušení.
Foto: Toyota
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?