Zdá se, že Ford ve spojení s Giugiarovým designem je právě to, co chybělo Mustangu! Fanoušci značky to dali dostatečně najevo a přejí si co nejrychleji sériovou výrobu!
Většinu amerických vozů nechává italské designéry chladnými, to ovšem neplatí pro Ford Mustang, který je ikonou amerických „Muscle Cars“, což si Giugiaro nemohl nechat ujít a nového Mustanga upravil podle svých tvarů.
Oproti sériové verzi se jeví více kompaktnějším, ale opak je pravdou, vpředu je širší o 30mm a vzadu dokonce o 80mm, díky snížené střeše budí dojem placatého a širokého vozu, přesto si zachovává typické rysy klasického Mustangu. Jeho velká 20“ kola a vyzývavá oranžová barva má vyjádřit bytelnost a sílu vozu.
O technické parametry se postaralo oddělení Ford Racing. Sériový americký celohliníkový V8 o obsahu 4,6l by nebyl až tak výjimečný, proto je doplněn o kompresor a vstřikování z Fordu GT, výsledkem je 500 koní. Ford Racing nezapomněl ani na podvozek, ten má speciálně navržené tlumiče i pružiny. Celek je potom snížen o 15mm blíže k zemi. Na vlastní oči ho můžete spatřit na blížícím se autosaloně v Los Angeles.
zdroj: Ford motor company
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?