Zdá se, že Ford ve spojení s Giugiarovým designem je právě to, co chybělo Mustangu! Fanoušci značky to dali dostatečně najevo a přejí si co nejrychleji sériovou výrobu!
Většinu amerických vozů nechává italské designéry chladnými, to ovšem neplatí pro Ford Mustang, který je ikonou amerických „Muscle Cars“, což si Giugiaro nemohl nechat ujít a nového Mustanga upravil podle svých tvarů.
Oproti sériové verzi se jeví více kompaktnějším, ale opak je pravdou, vpředu je širší o 30mm a vzadu dokonce o 80mm, díky snížené střeše budí dojem placatého a širokého vozu, přesto si zachovává typické rysy klasického Mustangu. Jeho velká 20“ kola a vyzývavá oranžová barva má vyjádřit bytelnost a sílu vozu.
O technické parametry se postaralo oddělení Ford Racing. Sériový americký celohliníkový V8 o obsahu 4,6l by nebyl až tak výjimečný, proto je doplněn o kompresor a vstřikování z Fordu GT, výsledkem je 500 koní. Ford Racing nezapomněl ani na podvozek, ten má speciálně navržené tlumiče i pružiny. Celek je potom snížen o 15mm blíže k zemi. Na vlastní oči ho můžete spatřit na blížícím se autosaloně v Los Angeles.
zdroj: Ford motor company
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.