Nová Škoda Roomster získala 24. listopadu ve Stockholmu prestižní titul „Rodinný automobil roku 2006“. Cenu jí udělila švédská porota složená z 11 předních motoristických novinářů.
Vůz Škoda Roomster dostal 6 z 11 hlasů a zvítězil před automobily Citroën Picasso C4 (4 hlasy) a Ford S-Max (1 hlas). Cenu „Rodinný automobil roku“ vyhlašuje každoročně od roku 1996 švédský motoristický časopis „Motorföraren“ patřící motoristické organizaci „Motormännens helnykterhetsförbund“ (MHF). Vůz, který chce vyhrát v anketě „Rodinný automobil roku“, musí být praktický, úsporný, bezpečný i ohleduplný k životnímu prostředí.
Porota prohlásila, že vůz "Škoda Roomster je „Rodinným automobilem roku 2006”, neboť se vyznačuje atraktivním designem a zajímavou filozofií, aniž by přitom jakkoli ztratil svou praktičnost z hlediska dětí i starších uživatelů. Je to inteligentní, prostorný a praktický automobil se třemi zadními sedačkami (vhodnými pro děti) a vynikajícím výhledem z interiéru. Má flexibilní zavazadlový prostor, jeho cena je přiměřená a náklady na vlastnictví nízké.“
zdroj: Škoda-auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.