Společnost Volvo Car Corporation se úspěšně zařadila mezi vítěze ankety Auto Trophy pro rok 2006.
Volvo XC90 získalo již pátý titul v kategorii zahraničních vozidel třídy SUV a off-road, zatímco Volvo C30, které se soutěže zúčastnilo poprvé, získalo nejvyšší ocenění v kategorii zahraničních kompaktních vozidel. O hlasy čtenářů magazínu Auto Zeitung se v rámci devatenáctého ročníku soutěže Auto Trophy pořádané tímto časopisem ucházelo více než 350 vozidel ve 27 kategoriích. Steven Armstrong, provozní ředitel společnosti Volvo Car Corporation, převzal tato významná ocenění v berlínském Meilenwerk.
V anketě o nejlepší automobil roku 2006 hlasovalo téměř 94 000 čtenářů magazínu Auto Zeitung. Hlasovat bylo možné jak prostřednictvím anketních lístků, tak po Internetu. Dvě první místa pro Volvo XC90 a Volvo C30 jsou důkazem vynikající pověsti a oblíbenosti těchto modelů značky Volvo na německém trhu, zejména díky jejich variabilitě a příkladným bezpečnostním parametrům.
Od svého vítězství v kategorii nejlepší nový zahraniční automobil v roce 2002 se Volvo XC90 v každém následujícím roce umístilo na špici kategorie SUV a off-road. V roce 2006 XC90 v boji o prvenství v této kategorii opět zvítězila, a to s bezpečným náskokem před svými rivaly.
Volvo C30 při svém debutu v soutěži Auto Trophy dosáhlo hned na metu nejvyšší. Tento poslední výsledek je další z řady senzací, které švédský kompaktní automobil zatím vyvolal. Po vítězství v designérské soutěži 2006 Design Award a po získání Zlatého volantu (Goldenes Lenkrad) pro rok 2006 je Auto Trophy třetím důležitým oceněním, kterého se dvoudveřovému kupé Volvo s velkou prosklenou zadní stěnou dostalo. Prodej Volva C30 bude v Německu zahájen na konci roku 2006, přičemž v nabídce bude osm různých motorů a cena základního provedení bude 18 600 euro.
Ceremonie spojené s předáváním cen se zúčastnilo více než 300 významných zástupců automobilového průmyslu a celá řada předních osobností ze světa podnikání, politiky, umělců a novinářů. Volvo
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?