Do prodeje se v nejbližší době dostane Renaultův Megane F1, na počest druhého vítězství ve Formuli 1 se konstruktéři rozhodli pro lehké změny – celek potom nazvali R-26.
Megane F1 Team R-26 je nejvýkonnější z rodiny Meganů, pohání ho 2,0 turbo motor o výkonu 230-ti koní s brzdným systémem od Bremba. Novinkou jsou změny na podvozku, zcela nové nastavení zaručuje špičkové chování vozu jak na otevřené silnici, tak na okruhu. S podporou diferenciálu se zvýšenou svorností, vysokého výkonu, nízké hmotnosti a účinnými brzdy je Megane F1 doslova nebezpečná zbraň.
Dostupný je pouze ve tří-dvéřové verzi v osmi barevných odstínech. Na přání Vám Renault nalakuje střechu, přední a zadní část do barev F1 Teamu. Oproti sériové verzi zde máte 18-ti palcová kola, rádio s Mp3, ABS s EBD a vypínatelné ESP, chromový centrální dvojitý výfuk, závodní podvozek s pneumatiky Michelin pilot sport 235/40 R18 či chromově zatmavená zrcátka. V interiéru máme skořepinové sedačky Recaro nebo startování přes bezpečnostní kartu.
Závěrem bychom mohli uvést ještě cenu, ta je pro francouzský trh nastavena na částku 29.600,- euro.
zdroj: Renault
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?