Do prodeje se v nejbližší době dostane Renaultův Megane F1, na počest druhého vítězství ve Formuli 1 se konstruktéři rozhodli pro lehké změny – celek potom nazvali R-26.
Megane F1 Team R-26 je nejvýkonnější z rodiny Meganů, pohání ho 2,0 turbo motor o výkonu 230-ti koní s brzdným systémem od Bremba. Novinkou jsou změny na podvozku, zcela nové nastavení zaručuje špičkové chování vozu jak na otevřené silnici, tak na okruhu. S podporou diferenciálu se zvýšenou svorností, vysokého výkonu, nízké hmotnosti a účinnými brzdy je Megane F1 doslova nebezpečná zbraň.
Dostupný je pouze ve tří-dvéřové verzi v osmi barevných odstínech. Na přání Vám Renault nalakuje střechu, přední a zadní část do barev F1 Teamu. Oproti sériové verzi zde máte 18-ti palcová kola, rádio s Mp3, ABS s EBD a vypínatelné ESP, chromový centrální dvojitý výfuk, závodní podvozek s pneumatiky Michelin pilot sport 235/40 R18 či chromově zatmavená zrcátka. V interiéru máme skořepinové sedačky Recaro nebo startování přes bezpečnostní kartu.
Závěrem bychom mohli uvést ještě cenu, ta je pro francouzský trh nastavena na částku 29.600,- euro.
zdroj: Renault
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?