Do prodeje se v nejbližší době dostane Renaultův Megane F1, na počest druhého vítězství ve Formuli 1 se konstruktéři rozhodli pro lehké změny – celek potom nazvali R-26.
Megane F1 Team R-26 je nejvýkonnější z rodiny Meganů, pohání ho 2,0 turbo motor o výkonu 230-ti koní s brzdným systémem od Bremba. Novinkou jsou změny na podvozku, zcela nové nastavení zaručuje špičkové chování vozu jak na otevřené silnici, tak na okruhu. S podporou diferenciálu se zvýšenou svorností, vysokého výkonu, nízké hmotnosti a účinnými brzdy je Megane F1 doslova nebezpečná zbraň.
Dostupný je pouze ve tří-dvéřové verzi v osmi barevných odstínech. Na přání Vám Renault nalakuje střechu, přední a zadní část do barev F1 Teamu. Oproti sériové verzi zde máte 18-ti palcová kola, rádio s Mp3, ABS s EBD a vypínatelné ESP, chromový centrální dvojitý výfuk, závodní podvozek s pneumatiky Michelin pilot sport 235/40 R18 či chromově zatmavená zrcátka. V interiéru máme skořepinové sedačky Recaro nebo startování přes bezpečnostní kartu.
Závěrem bychom mohli uvést ještě cenu, ta je pro francouzský trh nastavena na částku 29.600,- euro.
zdroj: Renault
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?