Do prodeje se v nejbližší době dostane Renaultův Megane F1, na počest druhého vítězství ve Formuli 1 se konstruktéři rozhodli pro lehké změny – celek potom nazvali R-26.
Megane F1 Team R-26 je nejvýkonnější z rodiny Meganů, pohání ho 2,0 turbo motor o výkonu 230-ti koní s brzdným systémem od Bremba. Novinkou jsou změny na podvozku, zcela nové nastavení zaručuje špičkové chování vozu jak na otevřené silnici, tak na okruhu. S podporou diferenciálu se zvýšenou svorností, vysokého výkonu, nízké hmotnosti a účinnými brzdy je Megane F1 doslova nebezpečná zbraň.
Dostupný je pouze ve tří-dvéřové verzi v osmi barevných odstínech. Na přání Vám Renault nalakuje střechu, přední a zadní část do barev F1 Teamu. Oproti sériové verzi zde máte 18-ti palcová kola, rádio s Mp3, ABS s EBD a vypínatelné ESP, chromový centrální dvojitý výfuk, závodní podvozek s pneumatiky Michelin pilot sport 235/40 R18 či chromově zatmavená zrcátka. V interiéru máme skořepinové sedačky Recaro nebo startování přes bezpečnostní kartu.
Závěrem bychom mohli uvést ještě cenu, ta je pro francouzský trh nastavena na částku 29.600,- euro.
zdroj: Renault
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.