Společnost AUDI AG získala jedno z nejvýznamnějších a nejprestižnějších ocenění v oboru:
porota odborníků renomovaného britského časopisu Autocar ji udělila cenu „Autocar Award“ pro „Automobilku roku 2006“. „Toto ocenění patří všem zaměstnancům Audi“, zhodnotil dosažený úspěch předseda představenstva společnosti AUDI AG Prof. Dr. Martin Winterkorn.Rozhodujícím faktorem pro rozhodnutí poroty byla široká řada produktů, které společnost Audi v posledních letech uvedla na trh. Ke srovnání vozů Audi s hlavní konkurencí, jako je například BMW nebo Mercedes, redakce časopisu Autocar uvedla: „ …poskytují srovnatelnou hodnotu, jsou prokazatelně lépe stavěny a často i technicky zajímavější. Naše vyčerpávající testy prokázaly, že v současné době jsou nejlepší“.
Ingolstadský výrobce se velmi úspěšně prosazuje na náročném trhu vozů prémiové třídy – za posledních šest let se jeho prodej zdvojnásobil. Ocenění významného britského časopisu je velmi cenné, protože Velká Británie je pro značku Audi největším evropským exportním trhem a očekává se, že čísla letošního prodeje překonají loňská.Audi
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?