Společnost AUDI AG získala jedno z nejvýznamnějších a nejprestižnějších ocenění v oboru:
porota odborníků renomovaného britského časopisu Autocar ji udělila cenu „Autocar Award“ pro „Automobilku roku 2006“. „Toto ocenění patří všem zaměstnancům Audi“, zhodnotil dosažený úspěch předseda představenstva společnosti AUDI AG Prof. Dr. Martin Winterkorn.Rozhodujícím faktorem pro rozhodnutí poroty byla široká řada produktů, které společnost Audi v posledních letech uvedla na trh. Ke srovnání vozů Audi s hlavní konkurencí, jako je například BMW nebo Mercedes, redakce časopisu Autocar uvedla: „ …poskytují srovnatelnou hodnotu, jsou prokazatelně lépe stavěny a často i technicky zajímavější. Naše vyčerpávající testy prokázaly, že v současné době jsou nejlepší“.
Ingolstadský výrobce se velmi úspěšně prosazuje na náročném trhu vozů prémiové třídy – za posledních šest let se jeho prodej zdvojnásobil. Ocenění významného britského časopisu je velmi cenné, protože Velká Británie je pro značku Audi největším evropským exportním trhem a očekává se, že čísla letošního prodeje překonají loňská.Audi
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.