A pouze jeden, pouze noční a není na něm vidět téměř nic!
Automobilka Porsche zveřejnila snímek nového Cayenne. Není na něm sice mnoho vidět, ale lepší něco než nic. Porsche tak vlastně kopíruje své konkurenty, když pokračuje v trendu postupného a tajemného odhalování nového vozu. Cílem této strategie je připravit zákazníky na jeho jarní příchod, ale hlavně pozastavit v nákupu ty, kteří přemýšlejí o konkurenčním voze.
Z fotografie je patrné, že obr od Porsche dostane nové přední světlomety, pravděpodobný je také nárust výkonu u jednotlivých motorizací.
Foto: Porsche
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.