Alfa Brera byla oceněna první cenou jako “Evropské auto roku 2007” v Japonsku, za styling, poměr výkonu/ceny a design jejího interiéru.
Prestižní cenu udělilo 21 členů jury JAHFA (Japan Automotive Hall of Fame – Japonská automobilová síň slávy), kteří reprezentují akadamické, průmyslové, kulturní, politické a mediální odvětví Japonska. JAHFA byla založena v roce 2000 a je to nezisková organizace, která podporuje vývoj automobilového průmyslu v Japonsku.
Ocenění podtrhuje to, že Brera v sobě spojuje koncept italského sportovního ducha a elegance v jedinečném exkluzivním stylu. Harmonické tvary a křivky, které kombinují mechanickou a technickou dokonalost Alfy Romeo, vytvářejí vůz, který je krásný, výkonný a dobře stavěný. Toto je jen ve zkratce duch nového luxusního kupé, které vyvolává silné emoce a zaručuje velmi velkou radost z jízdy.
Interiér Alfy Brera je přátelský, odlehčený, vysoce důmyslný, a to díky vynikajícím materiálům a použití inovativních funkcí jako pevná velká prosklená střecha, která prosvětluje interiér a zvyšuje vnímání prostoru cestujících, stejně jako zvýrazňuje uhlazený vzhled automobilu.
zdroj: Alfa Romeo
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?