Alfa Brera byla oceněna první cenou jako “Evropské auto roku 2007” v Japonsku, za styling, poměr výkonu/ceny a design jejího interiéru.
Prestižní cenu udělilo 21 členů jury JAHFA (Japan Automotive Hall of Fame – Japonská automobilová síň slávy), kteří reprezentují akadamické, průmyslové, kulturní, politické a mediální odvětví Japonska. JAHFA byla založena v roce 2000 a je to nezisková organizace, která podporuje vývoj automobilového průmyslu v Japonsku.
Ocenění podtrhuje to, že Brera v sobě spojuje koncept italského sportovního ducha a elegance v jedinečném exkluzivním stylu. Harmonické tvary a křivky, které kombinují mechanickou a technickou dokonalost Alfy Romeo, vytvářejí vůz, který je krásný, výkonný a dobře stavěný. Toto je jen ve zkratce duch nového luxusního kupé, které vyvolává silné emoce a zaručuje velmi velkou radost z jízdy.
Interiér Alfy Brera je přátelský, odlehčený, vysoce důmyslný, a to díky vynikajícím materiálům a použití inovativních funkcí jako pevná velká prosklená střecha, která prosvětluje interiér a zvyšuje vnímání prostoru cestujících, stejně jako zvýrazňuje uhlazený vzhled automobilu.
zdroj: Alfa Romeo
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?