Podrobněji z Číny: Rudá Neeza útočí

Jana Michlová, 21. listopadu 2006, 10:32 Google+

Chcete nejnovější Volkswagen, o kterém jste si u nás přečetli? Smůla. Je jen pro čínský trh.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Neeza

Neeza | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Minulý týden byl na pekingské Motor Show představen nový model Volkswagenu, který automobilka popisuje jako "křížence mezi sportovním kupé a kombíkem se vzhledem offroadu", jak jste si mohli u nás přečíst. Neeza je ovšem čistokrevný kombík, ať si tiskové oddělení VW tvrdí co chce.

Koncern Volkswagen líbivé kombíky dělat umí, o tom není sporu. A Neeza je jakýmsi mixem všech těch, které se povedly: vypadá trochu jako malé Q7, podvozek připomíná Allroad, zadní část vám bude evokovat pohled na Passat, za kterým jste nedávno jeli. Auto prostě vypadá velmi povědomě.. ovšem jen dokud nenahlédnete dovnitř.

Dveře se otevírají proti sobě, ale i přes zavřené je do interiéru vidět velmi dobře, takže vidět je dobře i ven. Vnitřek Neezy vypadá, jako by prošel dílničkou tunera: dvoubarevná sedadla s důrazem na červenou, modré podsvícení i osvětlení vozu, červenostříbrný volant, třídílné zpětné zrcátko. Ale když se oprostíme od předpojatých soudů (hlavně zhasneme modré světlo) a prohlédneme si kabinu pořádně, zjistíme, že je vlastně velmi vydařená a čistě a jednoduše zpracovaná, a dokonce i uchycení pásů předních sedadel (které jsou běžně umístěny na zde neexistujícím středním sloupku) působí dobře.

Velká skleněná panoramatická střecha, která je v poslední době takovým hitem, nemůže chybět ani u auta pro čínský trh, nicméně mnohem užitejčnější a reálnější součástí auta je přístroj, který sdružuje rádio, navigaci, telefon a dokonce i organizér a je umístěn vpředu uprostřed.

Jak je vidět i na novém Volskwagenu, čínský automobilový trh se rozvíjí velice rychle a vozy pro něj určené jsou leckdy zajímavé i pro Evropu. Že by nás opět čekalo období masivního dovozu z čínské lidové republiky?

Foto: Volkswagen

Vytisknout

Diskuze: Podrobněji z Číny: Rudá Neeza útočí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

M3

Auto Čína 2006: Zhongua M3

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud