Podrobněji z Číny: Rudá Neeza útočí

Jana Michlová, 21. listopadu 2006, 10:32 Google+

Chcete nejnovější Volkswagen, o kterém jste si u nás přečetli? Smůla. Je jen pro čínský trh.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Neeza

Neeza | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Minulý týden byl na pekingské Motor Show představen nový model Volkswagenu, který automobilka popisuje jako "křížence mezi sportovním kupé a kombíkem se vzhledem offroadu", jak jste si mohli u nás přečíst. Neeza je ovšem čistokrevný kombík, ať si tiskové oddělení VW tvrdí co chce.

Koncern Volkswagen líbivé kombíky dělat umí, o tom není sporu. A Neeza je jakýmsi mixem všech těch, které se povedly: vypadá trochu jako malé Q7, podvozek připomíná Allroad, zadní část vám bude evokovat pohled na Passat, za kterým jste nedávno jeli. Auto prostě vypadá velmi povědomě.. ovšem jen dokud nenahlédnete dovnitř.

Dveře se otevírají proti sobě, ale i přes zavřené je do interiéru vidět velmi dobře, takže vidět je dobře i ven. Vnitřek Neezy vypadá, jako by prošel dílničkou tunera: dvoubarevná sedadla s důrazem na červenou, modré podsvícení i osvětlení vozu, červenostříbrný volant, třídílné zpětné zrcátko. Ale když se oprostíme od předpojatých soudů (hlavně zhasneme modré světlo) a prohlédneme si kabinu pořádně, zjistíme, že je vlastně velmi vydařená a čistě a jednoduše zpracovaná, a dokonce i uchycení pásů předních sedadel (které jsou běžně umístěny na zde neexistujícím středním sloupku) působí dobře.

Velká skleněná panoramatická střecha, která je v poslední době takovým hitem, nemůže chybět ani u auta pro čínský trh, nicméně mnohem užitejčnější a reálnější součástí auta je přístroj, který sdružuje rádio, navigaci, telefon a dokonce i organizér a je umístěn vpředu uprostřed.

Jak je vidět i na novém Volskwagenu, čínský automobilový trh se rozvíjí velice rychle a vozy pro něj určené jsou leckdy zajímavé i pro Evropu. Že by nás opět čekalo období masivního dovozu z čínské lidové republiky?

Foto: Volkswagen

Vytisknout

Diskuze: Podrobněji z Číny: Rudá Neeza útočí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

M3

Auto Čína 2006: Zhongua M3

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud