Jinbei Automotive, dceřinná společnost China Brilliance představila na právě probíhajícím autosalonu v Pekingu nový koncept Zhonghua M3.
Sportovní kupé M3 je po luxusní limuzíně Zhongua Passenger Car dalším automobilem čínské automobilky Zhongua. O jeho pohon se stará zážehový motor o objemu 1,8 litru, který si automobilka sama vyrábí. Ná délku má M3 4488mm, široký je 1812mm a vysoký je 1385mm. Kupé stojí na 18'' litých kolech a maximálku má 220 km/hod. Jiné informace zatím nejsou k dispozici. Chtěli byste tohohle čínského sporťáka?
Foto: Autoindex.org
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.