Ve francouzském koncernu PSA Peugeot Citroën dochází ke změně u kormidla.
Nástupcem ředitele konceru PSA Peugeot Citroën Jeana-Martina Folze, který pracuje pro koncern již 11 let, se stane Christian Streiff, který převezme funkci v únoru 2007. Ke skupině PSA se ovšem připojil již nyní, aby se seznamoval se zaměstnanci, týmy a celkově poznal skupinu PSA.
Christian Streiff (52) téměř celou svou kariéru pracoval pro firmu Saint Gobain, kde získal velké zkušenosti z mezinárodním obchodem. V letošním roce také krátce pracoval pro výrobce letadel Airbus.
Foto: PSA Peugeot Citroën
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.