Nový Seat Leon FR 2,0 TFSI je nyní nově dostupný i s dvojspojkovou převodovkou DSG.
Seat Leon FR 2,0 TFSI si od nynějška můžete objednat i s převodovkou DSG a ručním řazením pádly pod volantem. Budete se tak cítit jako pilot závodního vozu. A právě toho chtěl Seat docílilt. Stokilometrovou rychlost dosáhnete velmi rychle - po 7,3 vteřiny a maximálně to rozjedete na 229 km/hod. Průměrná spotřeba zůstává stejná jako při ručním řazení - 7,9 litru na 100 km.
Foto: Seat
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.