Vůz má motor umístěný uprostřed a premiéru si odbývá v těchto dnech na Autoshow SEMA. Estetický dojem EcoJetu je dán vlivy aeronautiky a tryskového věku. Studie je přizpůsobena použitému typu pohonu a vyzařují z ní tušené schopnosti, vzbuzující respekt, s příměsí sofistikovaného designu Cadillacu.
Návrh designu je inspirován tryskovými letadly a vozy Formule 1. Paralelně běžící program pak specifikoval proporce a mechanickou konstrukci vozu. Vůz o výkonu 650 koní (400 lb.-ft. of torque) je poháněn turbínou Honeywell LT-101, která jako palivo používá bionaftu. Motor je uložen v upraveném hliníkovém rámu Corvetty Z06 s hliníkovými a hořčíkovými strukturami a částmi šasi. Vnější skelet vozu pak je tvořen z kevlaru potaženém uhlíkovými vlákny.
Na projektu EcoJet se podíleli:
- GM Advanced Design Studio, North Hollywood, Calif. - koncept a návrh stavby vozu, výroba, digitální návrhy a dodávky dílů
- Alcoa - výroba šasi a kol
- Metalcrafters - konstrukce a výroba skeletu
- Honeywell - dodavatel pohonné jednotky
- Intermountain Turbine - výrobce motoru
- Dana - dodavatel šasi
- BASF - lakování a finální úpravy hotového vozu
- GE Plastics - okna Lexan
- Viper Technologies - konstrukce kol
Foto: www.conceptcarz.com