Automobilka Nissan uvedla v létě na evropský trh svou značku Infiniti a ta teď přichází s novým modelem pro příští rok.
Nový sedan Infiniti G35, který se představil na letošní newyorské mezinárodní výstavě automobilů, se právě začíná prodávat. Jeho druhá generace by měla vyhovovat zákazníkům nejen v Americe, ale i v Evropě, kde je standardem kvalitní design i zpracování interiéru.
Infiniti chce náročným zákazníkům nabídnout vůz, který bude jejich partnerem: kromě luxusně vyhlížejícího zevnějšku G35 oplývá nejnovějšími technologiemi, z nichž je nejzajímavější navigační systém s dotykovou obrazovkou a informacemi o dopravě v reálném čase, a audio systém, který z Infiniti G35 udělá pojízdnou koncertní síň.
Neméně zajímavou součástí Infiniti G35 je motor. Auto totiž pohání VQ35 3.5 l V6, motork, který získal mnohá ocenění a nyní se vyrábí již ve čtvrté generaci a má více než 300 koní. Převodovku můžete mít v autě buď pětištupňovou automatickou, která má speciální funkci pro rychlejší starty, nebo šestistupňovou manuální, a pokud nechcete mít hnanou pouze zadní nápravu, pořiďte si model G35x s pohonem všech čtyř kol. Infiniti G35 můžete pořídit přibližně od jednoho miliónu korun, ale musíte si zatím jej dovézt.
Foto: Infiniti
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.