Automobilka Nissan uvedla v létě na evropský trh svou značku Infiniti a ta teď přichází s novým modelem pro příští rok.
Nový sedan Infiniti G35, který se představil na letošní newyorské mezinárodní výstavě automobilů, se právě začíná prodávat. Jeho druhá generace by měla vyhovovat zákazníkům nejen v Americe, ale i v Evropě, kde je standardem kvalitní design i zpracování interiéru.
Infiniti chce náročným zákazníkům nabídnout vůz, který bude jejich partnerem: kromě luxusně vyhlížejícího zevnějšku G35 oplývá nejnovějšími technologiemi, z nichž je nejzajímavější navigační systém s dotykovou obrazovkou a informacemi o dopravě v reálném čase, a audio systém, který z Infiniti G35 udělá pojízdnou koncertní síň.
Neméně zajímavou součástí Infiniti G35 je motor. Auto totiž pohání VQ35 3.5 l V6, motork, který získal mnohá ocenění a nyní se vyrábí již ve čtvrté generaci a má více než 300 koní. Převodovku můžete mít v autě buď pětištupňovou automatickou, která má speciální funkci pro rychlejší starty, nebo šestistupňovou manuální, a pokud nechcete mít hnanou pouze zadní nápravu, pořiďte si model G35x s pohonem všech čtyř kol. Infiniti G35 můžete pořídit přibližně od jednoho miliónu korun, ale musíte si zatím jej dovézt.
Foto: Infiniti
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?