Jeden z nejznámějších Švédských stavitelů automobilů – Leif Tufvesson postavil pro automobilku Volvo Hot-Rot pod názvem Caristo V8 Speedster.
Caresto bude představeno na mezinárodním autosaloně Sema motorshow v Las Vegas. Dvoumístný roadster má umístěn motor uprostřed, Leif tak uplatnil bohaté zkušenosti z stavby supersportu Koenigsegg. Koncept pohání osmi-válcový hliníkový agregát s pohonem na ethanol. Pokročilý podvozek je sportovně naladěn, stejně jako tlumiče Ohlin.
Myšlenky Leifa vede ke sportovním vozům, které s netypickým tvarem a špičkovými jízdními vlastnosti osloví novou generaci řidičů, proto Caresto vychází z tvarů Hot-Rot automobilů s optimálním vyvážením hmotnosti 40% na přední část vozu a 60% na zadní.
Celek je postaven s milimetrovou přesností v každé části karosérie. Kožený interiér v retro stylu je úchvatný. Masivní výkon zajistí V8 motoru spolu s 6-ti stupňovou automatickou převodovkou nezapomunetelné zážitky. Jedinečný model na nejvyšší technické úrovni má také jedinečnou cenu – v přepočtu cca 338 tis. US dolarů.
zdroj: volvo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.