Další variací na téma „městské sportovní vozidlo“ je koncept Sport CR-V.
Tento koncept je navržen tak, aby díle zdůrazňoval atletičnost tak sebevědomého vozu, jakým Honda CR-V bezesporu je.
Změny se dotkly aerodynamicky stylizovaného předního a zadního nárazníku s integrovaným spoilerem, sportovních úprav podvozku, které snižují světlou výšku vozu a dávají konceptu Sport CR-V vzhled modelu speciální edice.
Zákaznická 19palcová kola jsou obuta do pneumatik Bridgestone Potenza o rozměru 245/45 R19. Změny v interiéru se zaměřují na vytvoření high-tech prostředí orientovaného na výkonnost. V interiéru je na sedačkách použita potahová látka známá z Civicu Si. Dále jsou zde jako ozdoby, zdůrazňující sportovnost vozu, použity karbonové doplňky na přístrojové desce. Karoserie konceptu Sport CR-V je lakována v modré barvě Agile Blue. Foto: Honda
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.