Další variací na téma „městské sportovní vozidlo“ je koncept Sport CR-V.
Tento koncept je navržen tak, aby díle zdůrazňoval atletičnost tak sebevědomého vozu, jakým Honda CR-V bezesporu je.
Změny se dotkly aerodynamicky stylizovaného předního a zadního nárazníku s integrovaným spoilerem, sportovních úprav podvozku, které snižují světlou výšku vozu a dávají konceptu Sport CR-V vzhled modelu speciální edice.
Zákaznická 19palcová kola jsou obuta do pneumatik Bridgestone Potenza o rozměru 245/45 R19. Změny v interiéru se zaměřují na vytvoření high-tech prostředí orientovaného na výkonnost. V interiéru je na sedačkách použita potahová látka známá z Civicu Si. Dále jsou zde jako ozdoby, zdůrazňující sportovnost vozu, použity karbonové doplňky na přístrojové desce. Karoserie konceptu Sport CR-V je lakována v modré barvě Agile Blue. Foto: Honda
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.