... a to se ještě ani nedostalo do skladů autosalonů.
Už několik měsíců předtím, než do britských autosalonů dorazí první kusy Audi R8, automobilka Audi potvrdila, že všech 400 vozů, které jsou určenypro britský trh, je již vyprodáno. Pro případ, že by některý ze zákazníků změnil názor a rozhodl se pořídit si něco jiného než eRosmičku, v autosalonech mají seznam dalších padesáti lidí, kteří jej nahradí.
V automobilovém světě se o bombě z Ingolstadtu šeptalo dost dlouho a Audi udělalo skutečně výbornou reklamní kampaň jak v Evropě, tak ve Spojených státech - tam se nedávno tyto vozy projížděly po ulicích New Yorku.
První Audi R8 by se k nedočkavým anglickým zákazníkům měly dostat na jaře 2007 a jejich cena bude kolem 77 000 liber. Co se týká českých plánů prodeje, zatím nám nejsou známy.
Foto: Audi Press
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.