Podle britských Financial Times se značka Jaguar prodávat nebude.
Nový šéf společnosti Ford Alan Mulally pro Financial Times řekl, že "všechny analýzy ukázaly, že to nejlepší pro Ford je obrátit ho vzhůru nohama, a ne prodávat jeho části." Podle Mulallyho má nyní automobilka před sebou čtyři nejdůležitější úkol:- snížit výrobní kapacity tak, aby odpovídaly podílu načky na trzích- zvýšit rychlost vývoje automobilů a úsporných malých nákladních vozů- zabezpečit finance ve společnosti- eliminovt komunikační bariéry, které ve společnosti vznikly
Mulally prohlásil, že nedávné investice Fordu do značek Jaguar a Land Rover se vyplácejí a že společnost je velmi potešena jejich úspěchy. Značka Aston Martin je stále na prodej, zatím se však nenašel žádný vážný zájemce.
Foto: Jaguar
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?