Tento projekt posunuje Jeep Wrangler, etalon v segmentu offroadů, na ještě vyšší úroveň.
Byl vytvořen týmem nadšených fanoušků Jeepu Wrangler a vyjadřuje to nejlepší z nejlepšího, co Jeep nabízí.
V interiéru je na sedačky použita speciální kůže Katzkin, implementována GPS navigace a satelitní rádio.
Pod kapotou najdeme nový diesel CRD o objemu 3 litry, který dává vozu přebytek síly a trakce, která je přenášena novými nápravami Tru-Lok Dana 44. Vylepšený podvozek se zvýšenou světlou výškou umožnil použití 35-palcových pneu BF Goodrich Mud Terrain namontovaných na zákaznických 18-palcových hliníkových ráfcích dodaných firmou Taneisya.
Exteriér pak doplňuje naviják Warn 9.5ti namontovaný na novém předním nárazníku od American Expedition Vehicles. Na zadním nárazníku Mopar performance nejdeme plnohodnotné rezervní kolo. A vzhled to vše dokresluje - je vyveden v exkluzivní stříbrné barvě Rolex Silver.Foto: Chrysler
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.