Tento projekt posunuje Jeep Wrangler, etalon v segmentu offroadů, na ještě vyšší úroveň.
Byl vytvořen týmem nadšených fanoušků Jeepu Wrangler a vyjadřuje to nejlepší z nejlepšího, co Jeep nabízí.
V interiéru je na sedačky použita speciální kůže Katzkin, implementována GPS navigace a satelitní rádio.
Pod kapotou najdeme nový diesel CRD o objemu 3 litry, který dává vozu přebytek síly a trakce, která je přenášena novými nápravami Tru-Lok Dana 44. Vylepšený podvozek se zvýšenou světlou výškou umožnil použití 35-palcových pneu BF Goodrich Mud Terrain namontovaných na zákaznických 18-palcových hliníkových ráfcích dodaných firmou Taneisya.
Exteriér pak doplňuje naviják Warn 9.5ti namontovaný na novém předním nárazníku od American Expedition Vehicles. Na zadním nárazníku Mopar performance nejdeme plnohodnotné rezervní kolo. A vzhled to vše dokresluje - je vyveden v exkluzivní stříbrné barvě Rolex Silver.Foto: Chrysler
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?