Co se stane, když se model Pathfinder spojí s módním návrhářem Marcem Eckem nám představil Nissan. Zákazníci mají tak k dispozici kvalitní vůz s ušitým kabátem dle posledního trendu.
Oproti sériový verzi doznal hned několik změn, přední nárazník byl vyměněn za nový s hladkým designem a jiným mřížovím, celkově byla z vozu většina ostrých hran zahlazena, tak aby Pathfinder působil co nejvíce uhlazeně a jednoduše. Poté byl vůz přelakován do černo- šedého maskovacího odstínu. Barevným kontrastem se staly oranžové doplňky – střešní nosiče, vnitřní límce litých kola a boční blinkly.
Interiér zdobí černá telecí kůže s jak jinak než oranžovým stehováním. Části přístrojové desky jsou lakovány do černě lesklého nebo oranžového odstínu.
Módní návrhář Marc Ecko poskytl Nissanu i omezenou sérii triček, košilí a klíčenek, které se již prodaly přes internet, výtěžek tak poputuje nevýdělečným organizacím na podporu studentů v oblastí designu.
zdroj: Nissan
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.