Pokud jste se dostali na stánek Ford Motor Company na výstavě SEMA 2006 (Specialty Equipment Market Association – asociace sdružující výrobce doplňků) v Las Vegas,...
možná jste nabyli dojmu, že Ford je jedním z mnoha tisíc výrobců aftermarket výrobců, jimiž bylo výstaviště přeplněno. Na druhou stranu, společnost, která vyrábí dvě z nejvybavenějších vozidel, modely F-150 pickup a Mustang, má nárok si činit právo na svůj podíl na trhu automobilových doplňků, jehož objem je 34 miliard dolarů.
Projekt F-150 FX2 Sport je další ukázkou spolupráce mezi Fordem a FRPP. FX2 dostal snížený podvozek, dvacetipalcová sportovní kola GFA a boční prahy. Interiér je vyšperkován elektronikou, včetně DVD systému zabudovaného v hlavových opěrkách, systémem hands-free Mobile-Ease pro připojení mobilního telefonu a systémem dálkově ovládaného startování. Motor V-8 o objemu 5.4 litru dostal závodní turbodmychadlo Ford Racing, nové sání a chromované koncovky výfuku vyvedené na bocích vozu. Foto: Ford
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?