Pokud jste se dostali na stánek Ford Motor Company na výstavě SEMA 2006 (Specialty Equipment Market Association – asociace sdružující výrobce doplňků) v Las Vegas,...
možná jste nabyli dojmu, že Ford je jedním z mnoha tisíc výrobců aftermarket výrobců, jimiž bylo výstaviště přeplněno. Na druhou stranu, společnost, která vyrábí dvě z nejvybavenějších vozidel, modely F-150 pickup a Mustang, má nárok si činit právo na svůj podíl na trhu automobilových doplňků, jehož objem je 34 miliard dolarů.
Projekt F-150 FX2 Sport je další ukázkou spolupráce mezi Fordem a FRPP. FX2 dostal snížený podvozek, dvacetipalcová sportovní kola GFA a boční prahy. Interiér je vyšperkován elektronikou, včetně DVD systému zabudovaného v hlavových opěrkách, systémem hands-free Mobile-Ease pro připojení mobilního telefonu a systémem dálkově ovládaného startování. Motor V-8 o objemu 5.4 litru dostal závodní turbodmychadlo Ford Racing, nové sání a chromované koncovky výfuku vyvedené na bocích vozu. Foto: Ford
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?