Ano. Na Pařížském autosalonu byla představena mimo jiné také Lancia Thesis Sport, která kombinuje osobitým, exkluzivním způsobem sportovní vzhled a eleganci.
Vystavovaný vůz byl vyveden v kombinaci světle a tmavošedé barvy 'b-colore' a vyzdoben logem 63. mezinárodního filmového festivalu v Benátkách. Vůz byl součástí flotily Lancia, která byla k dispozici organizátorům festivalu a sloužila k dopravě celebrit a řídících pracovníků.
Exteriér vozu je vyveden v atraktivní šedé metalíze, která zdůrazňuje tvary této vlajkové lodě Lancia. Tato konkrétní verze získala ještě sportovnější vzhled díky 18" litým kolům v přitažlivém designu.
Podobný styl nalezneme také uvnitř vozu v podobě červené kůže FrauR. Thesis Sport spojuje ducha vlajkové lodi Lancia a nabízí přitažlivý luxusní styl a nekompromisní technologie. V tomto specifickém segmentu limuzín je omezené množství vozů těch největších výrobců a tyto vozy jsou vždy vybaveny nejnovější špičkovou technologií.
Limuzína Thesis Sport je vybavena výkonným motorem dvacetiventilovým Multijet o objemu 2.4 litru, který v kombinaci s pětistupňovou sekvenční adaptabilní automatickou převodovkou dává výkon 185 koní při 4000 otáčkách a maximální točivý moment vrcholí na hodnotě 330 Nm při 1750 otáčkách. Tento motor uděluje vozu maximální rychlost 222 km/h a umožňuje zrychlit z klidu na 100 km/h za 9.7 sekundy. Vůz na stánku Lancia nabízel všechny přirozené atributy modelu Thesis: extrémně rozsáhlý seznam standardní bezpečnostní výbavy (ABS včetně EBD, ESP, ASR, 8 airbagů), luxusní a prostorný prostor pro pasažéry obsahující výbavu jako je sofistikovaný navigační a infotelematický systém Connect Nav+Infotelematic, Hi-Fi systém Bose, vícezónovou automatickou klimatizaci, a komfortní přední sedačky (větrané, vyhřívané a vybavené bederní opěrou a masážním sedákem), což představuje technologickou úroveň a také zájem výrobce a komfort a ergonomii. Další výbava zahrnovala například parkovací systém a alarm se senzory citlivými na otřes, chránícími prostor vozu a detekujícími zvednutí vozu.Foto: Lancia
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?