Ano. Na Pařížském autosalonu byla představena mimo jiné také Lancia Thesis Sport, která kombinuje osobitým, exkluzivním způsobem sportovní vzhled a eleganci.
Vystavovaný vůz byl vyveden v kombinaci světle a tmavošedé barvy 'b-colore' a vyzdoben logem 63. mezinárodního filmového festivalu v Benátkách. Vůz byl součástí flotily Lancia, která byla k dispozici organizátorům festivalu a sloužila k dopravě celebrit a řídících pracovníků.
Exteriér vozu je vyveden v atraktivní šedé metalíze, která zdůrazňuje tvary této vlajkové lodě Lancia. Tato konkrétní verze získala ještě sportovnější vzhled díky 18" litým kolům v přitažlivém designu.
Podobný styl nalezneme také uvnitř vozu v podobě červené kůže FrauR. Thesis Sport spojuje ducha vlajkové lodi Lancia a nabízí přitažlivý luxusní styl a nekompromisní technologie. V tomto specifickém segmentu limuzín je omezené množství vozů těch největších výrobců a tyto vozy jsou vždy vybaveny nejnovější špičkovou technologií.
Limuzína Thesis Sport je vybavena výkonným motorem dvacetiventilovým Multijet o objemu 2.4 litru, který v kombinaci s pětistupňovou sekvenční adaptabilní automatickou převodovkou dává výkon 185 koní při 4000 otáčkách a maximální točivý moment vrcholí na hodnotě 330 Nm při 1750 otáčkách. Tento motor uděluje vozu maximální rychlost 222 km/h a umožňuje zrychlit z klidu na 100 km/h za 9.7 sekundy. Vůz na stánku Lancia nabízel všechny přirozené atributy modelu Thesis: extrémně rozsáhlý seznam standardní bezpečnostní výbavy (ABS včetně EBD, ESP, ASR, 8 airbagů), luxusní a prostorný prostor pro pasažéry obsahující výbavu jako je sofistikovaný navigační a infotelematický systém Connect Nav+Infotelematic, Hi-Fi systém Bose, vícezónovou automatickou klimatizaci, a komfortní přední sedačky (větrané, vyhřívané a vybavené bederní opěrou a masážním sedákem), což představuje technologickou úroveň a také zájem výrobce a komfort a ergonomii. Další výbava zahrnovala například parkovací systém a alarm se senzory citlivými na otřes, chránícími prostor vozu a detekujícími zvednutí vozu.Foto: Lancia
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.