Škodovce se daří aneb leden až září 2006

Michal Otruba, 27. října 2006, 10:57 Google+

"Domácí" automobilka Škoda dosahuje výborných prodejních výsledků. Koncern VW si spokojeně mne ruce.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Octavia RS

Octavia RS | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Škoda Auto v září s celkovým počtem 52.064 vozů, dodaných zákazníkům, dosáhle historicky nejlepšího zářijového výsledku. Škoda tak pokračuje ve vynikajícím vývoji prodeje z loňského roku a v prvních devíti měsících roku 2006 dodala celkem 410.719 zákazníkům vůz Škoda Fabia, Octavia, Superb nebo novinku Roomster. V porovnání se srovnatelným obdobím loňského roku představuje tento výsledek nárůst prodeje o 11,1%. Motorem pro zvýšení objemu byla především modelová řada Octavia, která s 202.617 dodanými vozy překonala loňské výsledky o 18,1%.

Západní Evropa se v prvních devíti měsících roku 2006 ukázaly být nejsilnějším odbytištěm značky Škoda: pro vůz značky Škoda se tam rozhodlo celkem 229.051 zákazníků, o 8,4% více než v loňském roce. V Německu se přitom podařilo dosáhnout kumulativního tržního podílu ve výši 3,5%. S 12.094 prodanými vozy v měsíci září a tím také nejlepším měsíčním výsledkem všech dob, činil podíl na trhu dokonce 4,1%.

Ve střední a východní Evropě Škoda v prvních třech čtvrtletích dodala zákazníkům celkem 152.829 vozů, +12,5% více než v loňském roce. Velmi silný růst byl zaznamenán zejména v Rusku, Rumunsku a Pobaltí, zde všude bylo v září dosaženo rekordních měsíčních výsledků. V České republice se opět s převahou podařilo potvrdit vedoucí pozici na trhu v segmentu osobních vozů, mezitím je Škoda s tržním podílem 23,3% také jedničkou na českém trhu užitkových vozidel.

Zdroj: Škoda Auto

Vytisknout

Diskuze: Škodovce se daří aneb leden až září 2006

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Fiat

FIAT mění své logo

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud