Škoda Auto v září s celkovým počtem 52.064 vozů, dodaných zákazníkům, dosáhle historicky nejlepšího zářijového výsledku. Škoda tak pokračuje ve vynikajícím vývoji prodeje z loňského roku a v prvních devíti měsících roku 2006 dodala celkem 410.719 zákazníkům vůz Škoda Fabia, Octavia, Superb nebo novinku Roomster. V porovnání se srovnatelným obdobím loňského roku představuje tento výsledek nárůst prodeje o 11,1%. Motorem pro zvýšení objemu byla především modelová řada Octavia, která s 202.617 dodanými vozy překonala loňské výsledky o 18,1%.
Západní Evropa se v prvních devíti měsících roku 2006 ukázaly být nejsilnějším odbytištěm značky Škoda: pro vůz značky Škoda se tam rozhodlo celkem 229.051 zákazníků, o 8,4% více než v loňském roce. V Německu se přitom podařilo dosáhnout kumulativního tržního podílu ve výši 3,5%. S 12.094 prodanými vozy v měsíci září a tím také nejlepším měsíčním výsledkem všech dob, činil podíl na trhu dokonce 4,1%.
Ve střední a východní Evropě Škoda v prvních třech čtvrtletích dodala zákazníkům celkem 152.829 vozů, +12,5% více než v loňském roce. Velmi silný růst byl zaznamenán zejména v Rusku, Rumunsku a Pobaltí, zde všude bylo v září dosaženo rekordních měsíčních výsledků. V České republice se opět s převahou podařilo potvrdit vedoucí pozici na trhu v segmentu osobních vozů, mezitím je Škoda s tržním podílem 23,3% také jedničkou na českém trhu užitkových vozidel.
Zdroj: Škoda Auto