V létě letošního roku založili v Nizozemí pánové Michiel van den Brink a Robert Koumans společnost Vandenbrink Design.
Talentovaný průmyslový návrhář Michiel van den Brink (28) se specializuje na automobilový design, obzvláště na unikátní moderní interpretace těch nejklasičtějších ikon automobilového designu, jako je například Ferrar. Robert Koumans (44) je podnikatelem v oboru automobilismu a leteckého inženýrství, marketingu a nových médií. Spolu tak tvoří spolehlivý tým zaručující, že založená společnost Vandenbrink Design bude hrát významnou úlohu v oblasti automobilového a průmyslového designu.
Jejich prvním společným záměrem bylo navrhnout speciální sportovní vůz, který by byl příznivě přijat potenciálními kupci. Příkladem takovéhoto návrhu je koncept Ferrari 599 GTO Mugello. Vlastní výroba bude prováděna ve spolupráci se známým úpravcem Ferrari, Nizozemskou firmou Hietbrink.
Vandenbrink Design také nabízí své designerské schopnosti a služby etablovaným i začínajícím výrobcům automobilů a průmyslových produktů.
Společnost Vandenbrink Design začala ctižádostivě, ale se smyslem pro realitu. GTO vzbudil mezinárodní zájem nadšenců o sportovní auta a sběratelů. Zájem předčil očekávání a dodal impuls k tomu, aby se přemýšlelo o výrobě GTO. To pak vyústilo v senzační start nově založené společnosti Vandenbrink Design. Díky nadšeným reakcím od mnoha zájemců se zdá, že Vandenbrink GTO (název konceptu 599 GTO Mugello) se dočká uvedení do výroby. Naplnění snu se blíží. Foto: Vandenbrink Design
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?