V létě letošního roku založili v Nizozemí pánové Michiel van den Brink a Robert Koumans společnost Vandenbrink Design.
Talentovaný průmyslový návrhář Michiel van den Brink (28) se specializuje na automobilový design, obzvláště na unikátní moderní interpretace těch nejklasičtějších ikon automobilového designu, jako je například Ferrar. Robert Koumans (44) je podnikatelem v oboru automobilismu a leteckého inženýrství, marketingu a nových médií. Spolu tak tvoří spolehlivý tým zaručující, že založená společnost Vandenbrink Design bude hrát významnou úlohu v oblasti automobilového a průmyslového designu.
Jejich prvním společným záměrem bylo navrhnout speciální sportovní vůz, který by byl příznivě přijat potenciálními kupci. Příkladem takovéhoto návrhu je koncept Ferrari 599 GTO Mugello. Vlastní výroba bude prováděna ve spolupráci se známým úpravcem Ferrari, Nizozemskou firmou Hietbrink.
Vandenbrink Design také nabízí své designerské schopnosti a služby etablovaným i začínajícím výrobcům automobilů a průmyslových produktů.
Společnost Vandenbrink Design začala ctižádostivě, ale se smyslem pro realitu. GTO vzbudil mezinárodní zájem nadšenců o sportovní auta a sběratelů. Zájem předčil očekávání a dodal impuls k tomu, aby se přemýšlelo o výrobě GTO. To pak vyústilo v senzační start nově založené společnosti Vandenbrink Design. Díky nadšeným reakcím od mnoha zájemců se zdá, že Vandenbrink GTO (název konceptu 599 GTO Mugello) se dočká uvedení do výroby. Naplnění snu se blíží. Foto: Vandenbrink Design
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?