V létě letošního roku založili v Nizozemí pánové Michiel van den Brink a Robert Koumans společnost Vandenbrink Design.
Talentovaný průmyslový návrhář Michiel van den Brink (28) se specializuje na automobilový design, obzvláště na unikátní moderní interpretace těch nejklasičtějších ikon automobilového designu, jako je například Ferrar. Robert Koumans (44) je podnikatelem v oboru automobilismu a leteckého inženýrství, marketingu a nových médií. Spolu tak tvoří spolehlivý tým zaručující, že založená společnost Vandenbrink Design bude hrát významnou úlohu v oblasti automobilového a průmyslového designu.
Jejich prvním společným záměrem bylo navrhnout speciální sportovní vůz, který by byl příznivě přijat potenciálními kupci. Příkladem takovéhoto návrhu je koncept Ferrari 599 GTO Mugello. Vlastní výroba bude prováděna ve spolupráci se známým úpravcem Ferrari, Nizozemskou firmou Hietbrink.
Vandenbrink Design také nabízí své designerské schopnosti a služby etablovaným i začínajícím výrobcům automobilů a průmyslových produktů.
Společnost Vandenbrink Design začala ctižádostivě, ale se smyslem pro realitu. GTO vzbudil mezinárodní zájem nadšenců o sportovní auta a sběratelů. Zájem předčil očekávání a dodal impuls k tomu, aby se přemýšlelo o výrobě GTO. To pak vyústilo v senzační start nově založené společnosti Vandenbrink Design. Díky nadšeným reakcím od mnoha zájemců se zdá, že Vandenbrink GTO (název konceptu 599 GTO Mugello) se dočká uvedení do výroby. Naplnění snu se blíží. Foto: Vandenbrink Design
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.