V létě letošního roku založili v Nizozemí pánové Michiel van den Brink a Robert Koumans společnost Vandenbrink Design.
Talentovaný průmyslový návrhář Michiel van den Brink (28) se specializuje na automobilový design, obzvláště na unikátní moderní interpretace těch nejklasičtějších ikon automobilového designu, jako je například Ferrar. Robert Koumans (44) je podnikatelem v oboru automobilismu a leteckého inženýrství, marketingu a nových médií. Spolu tak tvoří spolehlivý tým zaručující, že založená společnost Vandenbrink Design bude hrát významnou úlohu v oblasti automobilového a průmyslového designu.
Jejich prvním společným záměrem bylo navrhnout speciální sportovní vůz, který by byl příznivě přijat potenciálními kupci. Příkladem takovéhoto návrhu je koncept Ferrari 599 GTO Mugello. Vlastní výroba bude prováděna ve spolupráci se známým úpravcem Ferrari, Nizozemskou firmou Hietbrink.
Vandenbrink Design také nabízí své designerské schopnosti a služby etablovaným i začínajícím výrobcům automobilů a průmyslových produktů.
Společnost Vandenbrink Design začala ctižádostivě, ale se smyslem pro realitu. GTO vzbudil mezinárodní zájem nadšenců o sportovní auta a sběratelů. Zájem předčil očekávání a dodal impuls k tomu, aby se přemýšlelo o výrobě GTO. To pak vyústilo v senzační start nově založené společnosti Vandenbrink Design. Díky nadšeným reakcím od mnoha zájemců se zdá, že Vandenbrink GTO (název konceptu 599 GTO Mugello) se dočká uvedení do výroby. Naplnění snu se blíží. Foto: Vandenbrink Design
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?