Lancia Phedra Emblema Plus

Jan Fiala, 25. října 2006, 16:35 Google+

Zářivým příkladem italského umění žít je rozhodně Lancia Phedra, prestižní MPV vyznačující se vybraným interiérem příjemným na pohled i na dotyk.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Phedra Emblema Plus

Phedra Emblema Plus | foto: Lancia

Sdílejte článek

Interiér si zasluhuje pozornost díky propracovanosti i těch nejmenších detailů a je navržen tak, aby vytvářel pohostinnou atmosféru pro všechny pasažéry. Lancia Phedra je také vybavena zařízeními ke zvýšení bezpečnosti (získala v testu Euro NCAP v roce 2004 5 hvězdiček) a komfortu, což ji řadí ke špičce v kategorii vozů MPV.

Specifickým vozem předvedeným na Pařížském autosalonu byla sedmimístná verze ve specifikaci Emblema Plus. Její exteriér se honosí 16" litými koly a zářivými a stylovými barvami, například šedou Rossini Grey, lstivě kombinovanou s celokoženým interiérem. Seznam výbavy zahrnuje ABS včetně EBD, 6 airbagů, ESP, vícezónovou automatickou klimatizaci, navigační systém s barevným displejem, tempovat a dešťový a světelný sensor. Návštěvníci mohli také obdivovat otočné a vyhřívané přední sedačky s elektrickým nastavováním pozice (sedačka řidiče s pamětí).

Vystavená Lancia Phedra skrývala pod kapotou výkonný motor 2.0 JTD s maximálním výkonem 136 koní při 4000 otáčkách a točivým momentem 320 Nm při 2000 otáčkách. V kombinaci s šestistupňovou manuální převodovkou dosahuje maximální rychlosti 190 km/h a zrychlí z klidu na 100 km/h za 11.4 sekundy.

Vůz na autosalonu dával na odiv atributy zajišťující komfort a úroveň za všech okolností, bez ohledu na verzi. Například místa uvnitř Phedry je tolik, jako v klasické limuzíně. Přední sedačky mohou být standardně otočeny o 180° a pasažérům je tak umožněno diskutovat nebo pracovat tváří v tvář. Nejkvalitnější materiály jako Alcantara nebo kůže – vylepšené diskrétními doplňky z mahagonového dřeva – dotvářejí prostor pro cestující a obklopují pasažéry dojmy srdečnosti, ochrany a přívětivosti. Lancia Phedra je ideálním vozem pro dynamické zákazníky, kteří chtějí objevovat nové svobody naší generace, hledají zajímavá místa a sdílejí své dojmy s ostatními. A to vše v lesku exkluzivního životního stylu a obklopeni nejkvalitnějšími detaily, reprezentujícími to nejlepší, co lze na trhu nalézt.

Všechen tento komfort a důmysl je podpořen jedním z nejvýkonnějších agregátů tohoto segmentu. Uhlazenost pohonné jednotky garantuje zábavnou jízdu za všech situací, kombinovanou s  skvělou ekonomikou provozu: na výběr jsou motory 2.0 JTD 16v o výkonech 108 koní (pouze s automatickou převodovkou), 120 koní nebo  136 koní splňující v kombinaci s filtrem pevných částic DPF normu Euro 4. Filtr pevných částic je v nabídce pouze v kombinaci s šestistupňovou manuální převodovkou. Nad základní úrovní výbavy pak stojí úrovně Executive a Emblema.

Foto: Lancia

Vytisknout

Diskuze: Lancia Phedra Emblema Plus

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Jetta

Fascinující technologie - ESP plus

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud