O nové Toyotě Auris jsme již psali, po nedávném představení na Pařížském autosalonu přitáhla tolik obdivů, že automobilka spustí prodej ještě letos.
Pojďme se tedy podívat co nás čeká pod kapotou. Zbrusu nová je 1,6 litrová benzínová jednotka s časováním ventilů VVT. Z těch známějších potom osvědčená zážehová 1,4 nebo vznětová 1,4 D - 4D. Pro větší hbitost je připraven i dieselový 2,2 litr se 175 koňmi udělující vozu zrychlení na stokilometrovou rychlost pouhých 8,1s a maximálku 210km/h.
Pokud chcete mít pocit jako ve Ferrari Enzu, tak za příplatek si můžete objednat poloautomatickou převodovku s řazením pádly pod volantem. Bližší informace zatím nejsou zveřejněny, ale k českým dealerům a zákazníkům by se měl nový Auris dostat hned po novém roce. Toyota předpokládá, že do konce roku 2008 prodá v Evropě 1,2 milionů vozů.
zdroj: Toyota
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?