O nové Toyotě Auris jsme již psali, po nedávném představení na Pařížském autosalonu přitáhla tolik obdivů, že automobilka spustí prodej ještě letos.
Pojďme se tedy podívat co nás čeká pod kapotou. Zbrusu nová je 1,6 litrová benzínová jednotka s časováním ventilů VVT. Z těch známějších potom osvědčená zážehová 1,4 nebo vznětová 1,4 D - 4D. Pro větší hbitost je připraven i dieselový 2,2 litr se 175 koňmi udělující vozu zrychlení na stokilometrovou rychlost pouhých 8,1s a maximálku 210km/h.
Pokud chcete mít pocit jako ve Ferrari Enzu, tak za příplatek si můžete objednat poloautomatickou převodovku s řazením pádly pod volantem. Bližší informace zatím nejsou zveřejněny, ale k českým dealerům a zákazníkům by se měl nový Auris dostat hned po novém roce. Toyota předpokládá, že do konce roku 2008 prodá v Evropě 1,2 milionů vozů.
zdroj: Toyota
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.