Společnost M Motors CZ s.r.o. nabízí v rámci své autorizované prodejní sítě originální sadu pro zvýšení výkonu „RalliTronic Power Pack“ za 29 990 Kč (vč. montáže a DPH).
Tato nabídka se vztahuje pouze pro vozy:
Grandis 2,0 DI-Dběžný výkon 100 kW, kroutící moment 310 Nmzvýšený výkon 120 kW, kroutící moment 355 Nm
nová L200 2,5 DI-Dběžný výkon 100 kW, kroutící moment 314 Nmzvýšený výkon 123 kW, kroutící moment 402 Nm
Pajero Sportběžný výkon 85 kW, kroutící moment 240 Nmzvýšený výkon 98 kW, kroutící moment 278 Nm
Pajero 3,2 DI-D (model od roku výroby 2002)běžný výkon 118 kW, kroutící moment 373 Nmzvýšený výkon 136 kW, kroutící moment 450 Nm
L200 2,5 TD běžný výkon 85 kW, kroutící moment 240 Nmzvýšený výkon 98 kW, kroutící moment 278 Nm
ZÁRUKA: záruka Mitsubishi 2 roky – s novým vozem 3 roky/100 000 km
zdroj: Mitsubishi motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.