Společnost M Motors CZ s.r.o. nabízí v rámci své autorizované prodejní sítě originální sadu pro zvýšení výkonu „RalliTronic Power Pack“ za 29 990 Kč (vč. montáže a DPH).
Tato nabídka se vztahuje pouze pro vozy:
Grandis 2,0 DI-Dběžný výkon 100 kW, kroutící moment 310 Nmzvýšený výkon 120 kW, kroutící moment 355 Nm
nová L200 2,5 DI-Dběžný výkon 100 kW, kroutící moment 314 Nmzvýšený výkon 123 kW, kroutící moment 402 Nm
Pajero Sportběžný výkon 85 kW, kroutící moment 240 Nmzvýšený výkon 98 kW, kroutící moment 278 Nm
Pajero 3,2 DI-D (model od roku výroby 2002)běžný výkon 118 kW, kroutící moment 373 Nmzvýšený výkon 136 kW, kroutící moment 450 Nm
L200 2,5 TD běžný výkon 85 kW, kroutící moment 240 Nmzvýšený výkon 98 kW, kroutící moment 278 Nm
ZÁRUKA: záruka Mitsubishi 2 roky – s novým vozem 3 roky/100 000 km
zdroj: Mitsubishi motors
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?