Švédský majitel má poničené nejen auto, ale i ego.
Součástí ceny za jedno z nejrychlejších aut světa, kterým Koenigsegg CCX bezesporu je, jsou i hodiny ve speciální autoškole: řídit silniční raketu není nic jednoduchého a její výrobci to dobře vědí, proto zákazníci při koupi auta běžně procházejí školením. První švédský majitel tohoto vozu (kterým je mimochodem Stefan Bengtsson, synovec majitele řetězce H&M) si však myslel, že ´doučování´ potřebovat nebude, a nevyplatilo se mu to.
Už 18 hodin poté, co Švéd převzal klíčky od svého nového auta, jsou mu k ničemu. Při předjížděcím manévru nezvládl řízení a naboural do popelářského vozu. Podle informací ve švédském deníku Aftonbladet nebyl při nehodě nikdo vážněji zraněn.
Podle některých zdrojů je tento Koenigsegg CCX tentýž vůz, který před nějakou dobou v Norsku jeho první majitel vrátil společnosti kvůli jeho nestabilnímu chování na silnici, Bengtsson by tak měl být jeho druhým vlastníkem.
Foto: Sportbilen.se
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?