Švédský majitel má poničené nejen auto, ale i ego.
Součástí ceny za jedno z nejrychlejších aut světa, kterým Koenigsegg CCX bezesporu je, jsou i hodiny ve speciální autoškole: řídit silniční raketu není nic jednoduchého a její výrobci to dobře vědí, proto zákazníci při koupi auta běžně procházejí školením. První švédský majitel tohoto vozu (kterým je mimochodem Stefan Bengtsson, synovec majitele řetězce H&M) si však myslel, že ´doučování´ potřebovat nebude, a nevyplatilo se mu to.
Už 18 hodin poté, co Švéd převzal klíčky od svého nového auta, jsou mu k ničemu. Při předjížděcím manévru nezvládl řízení a naboural do popelářského vozu. Podle informací ve švédském deníku Aftonbladet nebyl při nehodě nikdo vážněji zraněn.
Podle některých zdrojů je tento Koenigsegg CCX tentýž vůz, který před nějakou dobou v Norsku jeho první majitel vrátil společnosti kvůli jeho nestabilnímu chování na silnici, Bengtsson by tak měl být jeho druhým vlastníkem.
Foto: Sportbilen.se
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.