Švédský majitel má poničené nejen auto, ale i ego.
Součástí ceny za jedno z nejrychlejších aut světa, kterým Koenigsegg CCX bezesporu je, jsou i hodiny ve speciální autoškole: řídit silniční raketu není nic jednoduchého a její výrobci to dobře vědí, proto zákazníci při koupi auta běžně procházejí školením. První švédský majitel tohoto vozu (kterým je mimochodem Stefan Bengtsson, synovec majitele řetězce H&M) si však myslel, že ´doučování´ potřebovat nebude, a nevyplatilo se mu to.
Už 18 hodin poté, co Švéd převzal klíčky od svého nového auta, jsou mu k ničemu. Při předjížděcím manévru nezvládl řízení a naboural do popelářského vozu. Podle informací ve švédském deníku Aftonbladet nebyl při nehodě nikdo vážněji zraněn.
Podle některých zdrojů je tento Koenigsegg CCX tentýž vůz, který před nějakou dobou v Norsku jeho první majitel vrátil společnosti kvůli jeho nestabilnímu chování na silnici, Bengtsson by tak měl být jeho druhým vlastníkem.
Foto: Sportbilen.se
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?