Návrat francouzů do závodů Grand Touring obstará nov vůz s retro designem.
V devadesátých letech byla francouzská značka jedním z hlavních hráčů na poli závodů GT, a nyní se Venturi vrací s novým vozem: je jím GT3 Racing. Vzorem pro nový vůz byl model 300 Atlantique, ale GT3 Racing pohání motor V8 o obsahu 4,2 litru (což v tomto případě znamená skoro 500 koní). Vůz dostal šestistupňovou převodovku a rafička vahy ukazuje hmotnost 1170 kg.
FIA homologovala vůz jak pro národní, tak mezinárodní závody, které se budou jezdit pod její hlavičkou, a tak se můžeme těšit na souboje v nichž se nijak zvlášť známá značka Venturi bude snažit prosadit.
GT3 Racing je v současně době nejrychlejším francouzkým autem a jeho cena je stanovena na 254 000 Euro (plus DPH), ale netěšte se, že si jej budete moci koupit. Vyrábět se bude pouze v omezené sérii, z niž už je šest kusů určeno pro šampionát GT3, který se bude jezdit v přístím roce, a bude se prodávat především závodním týmům.
Foto: Venturi.fr, M. Zumbrunn
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.